Nikola Bravencová

Bachelor's thesis

Řízení obchodní taktiky při vstupu nového produktu na trh

Managing Business Tactics in a New Product Market Entry
Abstract:
Předmětem této bakalářská práce je na základě teoretických poznatků z oblasti taktického řízení analyzovat situaci podniku vyrábějící přírodní kosmetiku v rámci uvedení nového produktu na trh. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část a soustředí se na využití marketingových analýz pro určení situace podniku vyrábějící přírodní kosmetiku. Součástí práce je i hodnocení vývoje, doplněné o vlastní …more
Abstract:
The aim of this thesis is to analyse the process of getting into the market and introducing a new product of a natural cosmetics company while using theoretical findings from the area of a tactical management. The thesis is divided into a theoretical and a practical part and focuses on the use of various marketing analyses to determine the situation of a company developing natural cosmetics. The thesis …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 4. 1. 2020

Thesis defence

  • Date of defence: 3. 2. 2020
  • Supervisor: Ing. Josef Polák, Ph.D.
  • Reader: Ing. Helena Cetlová

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBIS