Řízení obchodní taktiky při vstupu nového produktu na trh – Nikola Bravencová
Nikola Bravencová
Bachelor's thesis
Řízení obchodní taktiky při vstupu nového produktu na trh
Managing Business Tactics in a New Product Market Entry
Abstract:
Předmětem této bakalářská práce je na základě teoretických poznatků z oblasti taktického řízení analyzovat situaci podniku vyrábějící přírodní kosmetiku v rámci uvedení nového produktu na trh. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část a soustředí se na využití marketingových analýz pro určení situace podniku vyrábějící přírodní kosmetiku. Součástí práce je i hodnocení vývoje, doplněné o vlastní …moreAbstract:
The aim of this thesis is to analyse the process of getting into the market and introducing a new product of a natural cosmetics company while using theoretical findings from the area of a tactical management. The thesis is divided into a theoretical and a practical part and focuses on the use of various marketing analyses to determine the situation of a company developing natural cosmetics. The thesis …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 4. 1. 2020
Identifier:
https://is.ambis.cz/th/pw808/
Thesis defence
- Date of defence: 3. 2. 2020
- Supervisor: Ing. Josef Polák, Ph.D.
- Reader: Ing. Helena Cetlová
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
BRAVENCOVÁ, Nikola. \textit{Řízení obchodní taktiky při vstupu nového produktu na trh}. Online. Bachelor's thesis. Praha: The College of Regional Development and Banking Institute - AMBIS, a.s. 2020. Available from: https://theses.cz/id/cc2erc/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBISThe College of Regional Development and Banking Institute – AMBIS, a.s.
Bachelor programme / field:
Economics and Management / Economics and Enterprise Management
Theses on a related topic
-
Výroba a prodej přírodní kosmetiky pro zvířata - příprava podnikatelského záměru
Jana HAVLÍNOVÁ -
Analýza spotřebitelského chování na trhu přírodní kosmetiky
Anna Oravcová -
Potenciál přírodní kosmetiky na indonéském trhu
Nikola ŠURÁNKOVÁ -
Podnikatelský záměr - Výroba a prodej přírodní kosmetiky.
Sabina Oharková -
Analýza funkčního business modelu u značek přírodní kosmetiky pro péči o pleť s výrobou v České Republice.
Evgeniia Katalevskaia -
Podnikatelský plán na založení malé firmy na výrobu kosmetiky
Andrea Hani -
Marketingová situační analýza obchodního družstva Jednota Tábor
Radka Valová -
Marketingová situační analýza podniku
Michal Nový