Šimon Průcha
Bachelor's thesis
Sociální sítě a jejich zneužití
Social networks and their misuse
Abstract:
Tato bakalářská práce pojednává o působení a zneužití sociálních sítí na informační společnost dnešní doby. Práce je rozdělena do dvou základních částí. První část se věnuje teoretické části problematiky. Jsou zde pojmy jako: data, informace, znalosti, sociální sítě či komunikace. Tyto pojmy jsou rozebrány s ohledem na řešenou problematiku, a jak k ní mohou přispět. Druhá část práce je věnována experimentu …moreAbstract:
This thesis concentrates is about influence and abuse of social networks on the infor-mation society of today. The work is divided into two general parts. The first part deals with the theoretical part of the issue. There are terms such as: data, information, knowledge, social networking and communication. These concepts are discussed with regard to the issue being addressed and how it can contribute …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 4. 2. 2015
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/45767
Thesis defence
- Date of defence: 5. 10. 2015
- Supervisor: Antonín Pavlíček
- Reader: Tomáš Klíma
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/45767
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bachelor programme / field:
Aplikovaná informatika / Informatika
Theses on a related topic
-
Profil společnosti na sociálních sítích jako nástroj marketingové komunikace
Anna Moseikova -
Profil společnosti na sociálních sítích
Šimon Fryček -
Profil společnosti Duplex Pop Up Bar na sociálních sítích
Lucie Malátová -
Profil společnosti Nike na sociálních sítích
Viktoriia Klymenko -
Profil společnosti Balance Club Brumlovka na sociálních sítích
Ondřej Tichý -
Profil společnosti z odvětví gastronomie na sociálních sítích
Lucie Lužná -
Profil a image tanečníka jako marketingový nástroj
Jana Maroušková -
Identity within the European Self-sovereign Identity Framework
Filip Vašš