Doporučení spotřebitelům pro šetrné nakupování zboží denní spotřeby – Lukáš Lisec
Lukáš Lisec
Bakalářská práce
Doporučení spotřebitelům pro šetrné nakupování zboží denní spotřeby
Recommendations to Consumers on Eco-friendly Shopping of Common Goods
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá problematikou nakupování šetrného k životnímu prostředí. Práce je rozdělena na dvě hlavní části: teoretická východiska a vlastní práce. V teoretických východiscích jsou nejprve vymezeny základní pojmy související s nakupováním šetrným k životnímu prostředí, dále jsou blíže popsány tři typy environmentálního značení, pomocí kterého lze snadněji identifikovat šetrné produkty …víceAbstract:
This bachelor thesis deals with the issue of environmentally friendly shopping. The thesis is divided into two main parts: theoretical background and own work. The theoretical background first defines the basic concepts related to environmentally friendly shopping, then describes in more detail three types of environmental labeling, which can help to more easily identify eco-friendly products in terms …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 12. 3. 2021
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: doc. Ing. Daniela Šálková, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaČeská zemědělská univerzita v Praze
Provozně ekonomická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Provoz a ekonomika
Práce na příbuzné téma
-
Vnímaný vliv produktu na životní prostředí
Monika Musilová -
Vliv formy reklamního sdělení na nákupní záměr spotřebitele s ohledem na postoj spotřebitele k životnímu prostředí
Natálie Štětkařová -
Návrhy opatření pro snižování dopadů spotřebitelských obalů na životní prostředí
Klára Chytrá -
To what extent is green product relevant for generation Z? The future of green product in automotive industry.
Petra Lauerová -
Green brands’ marketing strategies and their effects on green purchase intention: The case of Czech market
Ülkem Altunbulak -
Customer Behaviour in Green Markets with a Special Reference to Perception of Green Products
Ivana Benešová -
Analýza Green Marketingu
Patrícia Čepáková -
Consumer Behaviour of Turkish Millennials on Green Products
Elcin Dindar
Název
Vložil
Vloženo
Práva