Bc. Petr FISCHER
Diplomová práce
Kulturní konstrukce češství
Stereotypy jako konstrukční prvek češství
Cultural construct of czech identity
Anotace:
Cílem práce je navázat na bakalářskou práci, v níž jsem se zaměřil na konstrukci české národní identity na základě stereotypů (negativní stereotyp Němce, katolické církve, šlechty a pozitivní stereotyp Čechů, lidovosti) obsažených v dějepisných učebnicích vydaných v letech 1928 až 1999. V rámci diplomové práce mne především zajímal obsah probírané látky v hodinách dějepisu. Během několika měsíců jsem …víceAbstract:
The introduction states that the purpose of this work is to follow on from my BA thesis in which I focused on the construction of Czech national identity on the basis of an analysis of stereotypes (the negative stereotype of Germans, the Catholic Church and aristocracy, and the positive stereotypy of Czech and folksiness) contained within history textbooks published between the years 1928 and 1999 …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 4. 2010
Zveřejnit od: 22. 4. 2011
Identifikátor:
28649
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 31. 5. 2010
Citační záznam
Jak správně citovat práci
FISCHER, Petr. Kulturní konstrukce češství. Plzeň, 2010. diplomová práce (Mgr.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta filozofická
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 22. 04. 2011
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 22. 4. 2011 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta filozofickáVázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na
http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/
ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI
Fakulta filozofickáMagisterský studijní program / obor:
Antropologie / Sociální a kulturní antropologie
Práce na příbuzné téma
-
Návrh na změnu strategie v pořádání soutěže Miss Česká republika
Nikola Kokyová -
Marketingová strategie ČNP Manufaktury
Marta Starović -
Návrh marketingové strategie České rugbyové unie
Alexandra Zítková -
Bezpečnostní strategie státu se zaměřením na jednotlivé bezpečnostní hrozby
Andrlík Andrlík -
Energetická koncepce a strategie v České republice
Jana Gerhátová -
Bezpečnostní politika a bezpečnostní strategie v České republice
Gabriela Špalková -
Implementace cílů Strategie růstu - Evropa 2020 do národních politik ČR
Václav Chum -
Genderové stereotypy a socializace dětí
Sára ŠMÍDOVÁ