Marie Ligocká
Bachelor's thesis
Telefonní akvizice B2B zákazníků
Telephone B2B Customer acquisition
Abstract:
Bakalářská práce se věnuje tématu telefonní akvizice B2B zákazníků firmy Maleda s.r.o. Cílem práce je uvést analýzu úspěšnosti telefonní akvizice a navrhnout doporučení k marketingové kampani pro B2B zákazníky. Struktura práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. Teoretická část se zabývá rešerší literatury v oblasti marketingu služeb, osobního prodeje a specifikami komunikace na e-shopu …moreAbstract:
This thesis focuses on telephone acquisitions of B2B customers at Maleda company. The aim of this thesis is to analyze the success of telephone acquisitions and to propose recom-mendations for new marketing campaign targeted on B2B customers. This thesis is divided into a theoretical and a practical part. Theoretical part is focused on a direct marke-ting, personal sales, and service characteristics …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 10. 8. 2020
Thesis defence
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
Ligocká, Marie. Telefonní akvizice B2B zákazníků. Zlín, 2020. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Multimedia CommunicationsBachelor programme / field:
Media and Communication Studies / Marketing Communications
Theses on a related topic
-
Návrh marketingové komunikace vybraného podniku
Alice Hermanová -
Integrovaná marketingová komunikace a její vliv na image a poptávku firmy
Monika Klegová -
Marketingová komunikace pro klub KSBM
Andrea Lokvencová -
Sociální média jako nástroj marketingové komunikace vybraného podniku
Natalie Zemanová -
Návrh marketingové komunikace v hotelu
Javidan Ahmadov -
Analýza marketingové komunikace vybraného subjektu
Nicola Garbaczová -
Analýza a návrh marketingové komunikace pro Cukrárnu a Kavárnu Vločka
Natálie Vlčková -
Marketingová komunikace ochrany přírody České republiky
Marie Neubauerová