Bc. Michal Pekárek

Bakalářská práce

Masová média a jejich vliv na sociální změny - ovlivnitelnost voličů při přímé volbě prezidenta

Mass media and their influence on social change – voters' influenceability during direct presidential elections
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá významností masových médií ve volební kampani kandidátů na prezidenta ČR v souvislosti s možnou ovlivnitelností potenciálních voličů. V teoretické části je řešena problematika politického marketingu ve volebních kampaních a vzájemný vztah mezi masovými médii a politikou. Pozornost je také věnována vlivům a účinkům médií na veřejnost, tedy možným vlivům médií na rozhodování …více
Abstract:
This bachelor's thesis deals with the significance of the mass media in the Czech presidential election campaign in regards to the chance of influencing voters. The theoretical part looks into the political marketing in election campaigns and the interaction between mass media and politics. The thesis also focuses on the mass media's influence and effects on general public, which may in the process …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 4. 2014

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 17. 6. 2014
  • Vedoucí: prof. MgA. Jiří Svoboda
  • Oponent: PhDr. Marek Matějka

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní