Podpora prodeje jako nástroj integrované marketingové komunikace ve vybrané firmě v sektoru finančních služeb – Bc. Martin Fišera
Bc. Martin Fišera
Master's thesis
Podpora prodeje jako nástroj integrované marketingové komunikace ve vybrané firmě v sektoru finančních služeb
Sales promotion as a integrated marketing communication in selected financial sector company
Abstract:
Diplomová práce je věnována tématu podpory prodeje jako nástroje integrované marketingové komunikace ve vybrané firmě v sektoru finančních služeb. Touto vybranou firmou je GE Money Bank a konkrétním vybraným finančním nástrojem je věrnostní program na podporu karet GE Money s názvem bene+. V teoreticko-metodologické části jsou vedle základního rozdělení forem marketingové komunikace a metod podpory …moreAbstract:
This master’s thesis is dedicated to the topic of sales promotion as a tool of integrated marketing communications in a selected, financial services sector company. The selected company is GE Money Bank and the particular financial product is a customer loyalty program supporting GE Money cards, called “bene+”. In the theory and methodology section, fundamental classification of marketing communication …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 18. 4. 2013
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/y8faw/
Thesis defence
- Date of defence: 12. 6. 2013
- Supervisor: PhDr. Karel Eliáš, CSc.
- Reader: Ing. Miloslav Vaňák
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
FIŠERA, Martin. \textit{Podpora prodeje jako nástroj integrované marketingové komunikace ve vybrané firmě v~sektoru finančních služeb}. Online. Master's thesis. Praha: University of Finance and Administration. 2013. Available from: https://theses.cz/id/ccsd5h/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Master programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Marketingová komunikace vybrané finanční instituce
Adéla Krygelová -
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Marketingová komunikace vybrané finanční instituce
Aneta Königová -
Výzkum způsobů komunikace, její vývoj a cíle v různých časových etapách nedávné historie. Konfrontace těchto způsobů komunikace s očekávanými způsoby komunikace a návrh modelu nové komunikace pro budoucnost
Pavel Hoda -
Marketingová komunikace společnosti
Spilko Spilko -
Marketingová komunikace ve finančním podniku
Ester Jagobová -
Marketingová komunikace banky Unicredit
Veronika Sívková -
Finanční gramotnost jako nástroj marketingové komunikace
Aleksei Belozertcev