Bc. Martin Fišera

Master's thesis

Podpora prodeje jako nástroj integrované marketingové komunikace ve vybrané firmě v sektoru finančních služeb

Sales promotion as a integrated marketing communication in selected financial sector company
Abstract:
Diplomová práce je věnována tématu podpory prodeje jako nástroje integrované marketingové komunikace ve vybrané firmě v sektoru finančních služeb. Touto vybranou firmou je GE Money Bank a konkrétním vybraným finančním nástrojem je věrnostní program na podporu karet GE Money s názvem bene+. V teoreticko-metodologické části jsou vedle základního rozdělení forem marketingové komunikace a metod podpory …more
Abstract:
This master’s thesis is dedicated to the topic of sales promotion as a tool of integrated marketing communications in a selected, financial services sector company. The selected company is GE Money Bank and the particular financial product is a customer loyalty program supporting GE Money cards, called “bene+”. In the theory and methodology section, fundamental classification of marketing communication …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 18. 4. 2013

Thesis defence

  • Date of defence: 12. 6. 2013
  • Supervisor: PhDr. Karel Eliáš, CSc.
  • Reader: Ing. Miloslav Vaňák

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní