Metoda Peer Instruction ve středoškolské výuce – Bc. Marie Múčková
Bc. Marie Múčková
Diplomová práce
Metoda Peer Instruction ve středoškolské výuce
Peer Instruction in secondary school physics
Anotace:
V této diplomové práci se věnujeme vyučovací metodě Peer Instruction, která byla vytvořena Ericem Mazurem z Harvardovy univerzity v devadesátých letech minulého století. Celosvětově se rozšířila a rozšířila se i do jiných předmětů. Práce je rozdělena na dvě části. Obsahuje rešerši současného využití metody PI ve světě i v České republice a soubor otázek pro použití metody ve výuce středoškolské fyziky …víceAbstract:
This diploma thesis is dedicated to an educational method called Peer Instruction which was created by Eric Mazur from Harvard University during 90's of last century. The method expanded worldwide and it also touched other subjects. The thesis is divided into two parts. One includes a recherche of contemporary ussage of the PI method in the world and also in the Czech Republic. The other part contains …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 5. 2019
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/mw22o/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 12. 6. 2019
- Vedoucí: doc. RNDr. Zdeněk Bochníček, Dr.
- Oponent: Jitka Piskáčová
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Přírodovědecká fakultaMasarykova univerzita
Přírodovědecká fakultaMagisterský studijní program / obor:
Fyzika / Učitelství fyziky pro střední školy
Práce na příbuzné téma
-
Průřezové téma Environmentální výchova ve fyzice na základní škole
Pavel OLŠOVSKÝ -
Matematické modely ve fyzice
David Zapletal -
Čtenářská gramotnost při řešení slovních úloh ve fyzice
Tomáš Jerje -
Aplikace diferenciálních rovnic 2. řádu ve fyzice
Markéta Gregorová -
Laplaceova diferenciální rovnice a její využití ve fyzice
Vojtěch Chalupa -
Vyučovací metody ve výuce fyziky na ZŠ při vzdělávání sociálně znevýhodněných žáků
Michaela Šutová -
Podpora kreativity žáků ZŠ a SŠ ve fyzice formou mimoškolních aktivit.
Irena FIKÁČKOVÁ -
Elektrické pole v látkovém prostředí ve středoškolské fyzice a v základním vysokoškolském kurzu
Martin TOMÁŠ