Komunikace a spolupráce školy a rodiny na venkovské škole – Bc. Tereza Sklenářová
Bc. Tereza Sklenářová
Diplomová práce
Komunikace a spolupráce školy a rodiny na venkovské škole
School and family communication and cooperation at rural school
Anotace:
Diplomová práce se zabývá problematikou komunikace a spolupráce školy a rodiny na venkovské škole. Cílem práce je tedy popsat a analyzovat, jaká je komunikace a spolupráce v současné době na zkoumané základní škole. Zároveň je také cílem srovnat současný stav s výsledky z výzkumu realizovaného před patnácti lety. V teoretické části zmiňuji podstatná témata pro část empirickou. Těžištěm práce je kvalitativní …víceAbstract:
The diploma thesis deals with the issue of communication and cooperation of school and family at a rural school. The purpose of the thesis is to describe and analyse the communication and cooperation at the elementary school under study at the present. At the same time, it is also a goal to compare the current situation with the results of research conducted fifteen years ago. I mention fundamental …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 7. 12. 2018
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/zz2i0/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 7. 2. 2019
- Vedoucí: prof. PhDr. Milada Rabušicová, Dr.
- Oponent: doc. PhDr. Dana Knotová, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakultaMasarykova univerzita
Filozofická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Pedagogika / Pedagogika
Práce na příbuzné téma
-
Bilingual (Cz-Eng) Children: School Methods and Family Approaches
Kateřina Hibšová -
Special Relationship? Hospodářské a politické vztahy mezi Velkou Británií a Spojenými státy americkými v letech 1945-1956
Matěj Černík -
Vztah školy a rodiny v případě základní školy vycházející z waldorfské pedagogiky
Ivo Novák -
Spolupráce učitelů a rodičů na II. stupni vybrané základní školy a waldorfské základní školy
Hana Hanzlíková -
Spolupráce a partnerství rodiny a školy na 1. stupni ZŠ
Pavlína CIELECKÁ -
The need of bridging the ELT gap between Pre-school and Primary school education
Markéta Hulánová -
Překážky při vytváření pojmu přirozeného čísla u žáka v prvním období 1. stupně základní školy (případová studie)
Kateřina Jirků -
Spolupráce obcí v samostatné působnosti (case study)
Iveta Lidmilová