Application of Customer Lifetime Value Model in Marketing Management of E-commerce – Pavel Jašek
Pavel Jašek
Disertační práce
Application of Customer Lifetime Value Model in Marketing Management of E-commerce
Využití modelu celoživotní hodnoty zákazníka v rámci řízení výkonnosti maloobchodních společností
Anotace:
Celoživotní hodnota zákazníka (CLV) je jedna z cest pro posílení konkurenceschopnosti díky svému zaměření na odhad budoucí hodnoty jednotlivých zákazníků. Disertační práce navrhuje novou metodu pro využití modelu CLV v rámci řízení výkonnnosti maloobchodních e-commerce společností. Tato metoda přispívá třem cílům zúčastněných stran: zhodnocení vhodnosti modelování hodnoty zákazníků k cílům společnosti …víceAbstract:
Customer Lifetime Value (CLV), the present value of the future net cash flows associated with a particular customer, is considered as one of the ways to increase competitive advantage. This thesis proposes a new method to utilize CLV models in the marketing management of retail e-commerce in Central Europe. The method focuses on 3 stakeholder goals: firstly a self-assessment of the needs for Customer …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 23. 4. 2015
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/77332
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 9. 9. 2019
- Vedoucí: Ota Novotný
- Oponent: Václav Stříteský, Marek Nekvasil
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/77332
Vysoká škola ekonomická v Praze
Doktorský studijní program / obor:
Aplikovaná informatika / Aplikovaná informatika
Práce na příbuzné téma
-
Quality of data governance and its impacts on corporate performance management
Orkhan Mammadov -
Role Business Process Managementu v oblasti Corporate Performance Managementu
Marek Novák -
Green human resource management and corporate environmental performance in the hotel industry
Tan Nhat Pham -
Klíčové ukazatele výkonnosti v rámci Corporate Performance Managementu (CPM)
Eva HOUDKOVÁ -
Business Semantic Management and Data Governance Programs and Their Impact on Financial Reporting Systems and Corporate Financial Performance
Milomir Vojvodic -
Customer Relationship Management - SW nástroje a jejich efektivní využití
Pavla Sklenářová -
Utilization Analysis of Customer Relationship Management in Indian Market
Dhruvin Chandrakant Panchal -
Introduction of Customer Relationship Management in a Packaging Company
Evgeniia Metlushka