Vliv pandemie COVID-19 na výkon PPC kampaní vybraného podniku – Tomáš Lhoták
Tomáš Lhoták
Bachelor's thesis
Vliv pandemie COVID-19 na výkon PPC kampaní vybraného podniku
COVID-19 Pandemic effect on the performance of the PPC campaigns of selected company
Anotácia:
Moje bakalářská práce se zabývá výkonnostní PPC reklamou vybraného podniku ovlivněnou současnou pandemickou koronavirovou krizí. Teoretická část pečlivě seznámí čtenáře s pojmem PPC reklama, její základní strukturou a hlavními výhodami či nevýhodami. Vytyčí její základní pojmy, formy či druhy a poté doporučí vhodné použití nástrojů k samotné správě. Konec teoretické části je věnován pandemii COVID …viacAbstract:
My bachelor thesis deals with performance PPC advertising of a selected company affected by the current pandemic coronavirus crisis. The theoretical part carefully introduces the reader to the concept of PPC advertising, basic structure and main advantages or disadvantages. It outlines basic concepts, forms or types and then recommends the appropriate use of tools to manage it. The end of the theoretical …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 4. 2022
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 15. 6. 2022
- Vedúci: Ing. Stanislav Vasko
- Oponent: Marie Dohnalová
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
LHOTÁK, Tomáš. \textit{Vliv pandemie COVID-19 na výkon PPC kampaní vybraného podniku}. Online. Bakalárska práca. Praha: Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o., University of Creative Communication. 2022. Dostupné z: https://theses.cz/id/ccyquz/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o., Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.
University of Creative CommunicationBachelor programme / specializace:
Creative Marketing and Communication / On-line Marketing and Communication
Práce na příbuzné téma
-
Zhodnocení a optimalizace výkonnosti pay-per-click (PPC) inzerce
Martin Trojan -
Pay-per-click marketing strategies to increase online brand awareness
Artem Ivanov -
Pay Per Click reklama a její efektivnost v prostředí českých organizací
Jiří KRB -
Model Pay Per Click reklamy a využití v praxi
Aneta Svobodová -
Návrh pay-per-click reklamních kampaní
Adam BEŠINA -
Porovnání Pay per Click systémů na příkladě realizované reklamní kampaně
Jiří Krejčí -
Pay-per-click reklamní kampaně
Veronika Brindzová -
Search Engine Optimization a jeho efektivita ve srovnání s Pay-per-Click reklamou
Tomáš Roudnický
Názov
Vložil
Vložené
Práva