Pavla Semecká
Bachelor's thesis
Marketing hotelových řetězců
Marketing of hotel chains
Abstract:
Cílem této bakalářské práce bylo zjistit, jak jsou využívány marketingové nástroje na OREA hotelu Sklář v Harrachově a vypracovat SWOT analýzu hotelu Sklář. Dílčím cílem bylo tyto zjištěné výsledky aplikovat na ostatní hotely OREA hotels. V teoretické části se práce věnuje definování základních pojmů, které se týkají daného tématu, jako jsou například marketing nebo marketingový mix. K technikám marketingového …moreAbstract:
The aim of the bachelor thesis was to find out how the marketing instruments are used in OREA hotel Sklář in Harrachov, to do the SWOT analysis of hotel Sklář and to apply the results of the analysis in other OREA hotels. The theoretical part of the thesis deals with the definitions of basic terms which are related to the given topic, like for example marketing or marketing mix. The used techniques …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 30. 4. 2020
Identifier:
http://evskp.uhk.cz/eB11926
Thesis defence
- Date of defence: 26. 5. 2020
- Supervisor: Mgr. Dagmar Hrušová, Ph.D.
- Reader: Mgr. Petr Hruša, Ph.D.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 2. 6. 2020 dostupné: světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Hradec KrálovéUniversity of Hradec Králové
Faculty of Informatics and ManagementBachelor programme / field:
Ekonomika a management / Management cestovního ruchu
Theses on a related topic
-
Marketingová strategie hotelu zahraničního hotelového řetězce
Pavel Zíka -
Analýza marketingového mixu hotelového řetězce OK-Hotels v Praze
Jiří Tlaskal -
Analýza vybraného hotelového řetězce a jeho postavení na trhu
Matěj Polák -
MARKETINGOVÝ MANAGEMENT VYBRANÝCH KATEGORIÍ UBYTOVACÍCH ZAŘÍZENÍ V DANÉM REGIONU
Elena Minkina -
Marketingový mix hotelu Falkensteiner Maria Prag Betriebs, s.r.o.
Kristýna Kábrtová -
Analýza hodnoty a významu značky hotelového řetězce OREA HOTELS
Andrea Hrochová -
Digital marketing plan for a book using service-oriented marketing mix
Silvia Nagyová -
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights