Pavla Semecká
Bakalářská práce
Marketing hotelových řetězců
Marketing of hotel chains
Anotace:
Cílem této bakalářské práce bylo zjistit, jak jsou využívány marketingové nástroje na OREA hotelu Sklář v Harrachově a vypracovat SWOT analýzu hotelu Sklář. Dílčím cílem bylo tyto zjištěné výsledky aplikovat na ostatní hotely OREA hotels. V teoretické části se práce věnuje definování základních pojmů, které se týkají daného tématu, jako jsou například marketing nebo marketingový mix. K technikám marketingového …víceAbstract:
The aim of the bachelor thesis was to find out how the marketing instruments are used in OREA hotel Sklář in Harrachov, to do the SWOT analysis of hotel Sklář and to apply the results of the analysis in other OREA hotels. The theoretical part of the thesis deals with the definitions of basic terms which are related to the given topic, like for example marketing or marketing mix. The used techniques …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2020
Identifikátor:
http://evskp.uhk.cz/eB11926
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 26. 5. 2020
- Vedoucí: Mgr. Dagmar Hrušová, Ph.D.
- Oponent: Mgr. Petr Hruša, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 2. 6. 2020 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Hradec KrálovéUniverzita Hradec Králové
Fakulta informatiky a managementuBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management cestovního ruchu
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová strategie hotelu zahraničního hotelového řetězce
Pavel Zíka -
Analýza marketingového mixu hotelového řetězce OK-Hotels v Praze
Jiří Tlaskal -
Analýza vybraného hotelového řetězce a jeho postavení na trhu
Matěj Polák -
MARKETINGOVÝ MANAGEMENT VYBRANÝCH KATEGORIÍ UBYTOVACÍCH ZAŘÍZENÍ V DANÉM REGIONU
Elena Minkina -
Marketingový mix hotelu Falkensteiner Maria Prag Betriebs, s.r.o.
Kristýna Kábrtová -
Analýza hodnoty a významu značky hotelového řetězce OREA HOTELS
Andrea Hrochová -
Digital marketing plan for a book using service-oriented marketing mix
Silvia Nagyová -
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků
Název
Vložil
Vloženo
Práva