Finanční analýza Albert Česká republika, s.r.o. – Volodymyr Bobrytskyy
Volodymyr Bobrytskyy
Bakalářská práce
Finanční analýza Albert Česká republika, s.r.o.
Financial analysis Albert Czech Republic Ltd.
Anotace:
Cílem této bakalářské práce je zpracovat finanční analýzu společnosti Albert Česká republika, s.r.o. pro období 2015-2019, a na její bázi provést mezipodnikové srovnání výše uvedené společnosti s konkurenci v maloobchodním průmyslu. Práce je rozdělena na 2 části. V první části autor se zaměřil na představení a vysvětlování metod finanční analýzy, které byly použity během zpracovaní práce. Druhá část …víceAbstract:
The aim of this bachelor thesis is to prepare a financial analysis of the company Albert Czech Republic for years 2015–2019, including intercompany comparison with main competitors in the retail industry. The thesis is divided into 2 sections. In the first one, the author focused on the introduction and explanation of financial analysis methods that were used during the processing of the work. The …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 9. 2. 2021
Identifikátor:
https://vskp.vse.cz/eid/84242
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 9. 6. 2021
- Vedoucí: Aleksandre Petriashvili
- Oponent: Nikola Mottlová
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/84242
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Finance a účetnictví / Účetnictví a finanční řízení podniku
Práce na příbuzné téma
-
Analýza rizika strategického záměru společnosti Albert Česká republika, s.r.o.
Štěpán Lukavec -
Analýza vnímání in-store komunikace společnosti Albert Česká republika, s.r.o. jejímí zákazníky a vliv na nákupní rozhodování
Karolína Lisztwanová -
Analýza marketingového mixu společnosti Albert Česká republika, s.r.o.
Marie Hrubá -
Spokojenost zákazníků po remodelingu prodejny maloobchodního řetězce Albert Česká republika, s.r.o.
Kristýna Špačková -
Management skladových prostor v distribučním centru ve společnosti Albert Česká republika, s.r.o. Hradec Králové
Lukáš Voráček -
Možnosti marketingové strategie společnosti Albert a její korelace se zákaznickými segmenty.
Jan Klamrt -
Zavedení systému HACCP v hypermarketu Albert
Kateřina Kubátová -
Reakce na změnu nákupního chování zákazníků během první vlny pandemie - strategická reakce společnosti Albert
Nikola Pospíšilová