Peter Špilko
Bakalářská práce
Návrh zlepšení systému CRM
Suggestions for the Improvement of CRM
Anotace:
Cieľom bakalárskej práce, zaoberajúcej sa návrhom zlepšenia systému Customer Relationship Managment pre spoločnosť OMNIA KLF, a. s., je na základe SWOT analýzy súčasného systému navrhnúť opatrenia vedúce ku skvalitneniu tohto systému. Druhá kapitola sa zaoberá charakteristikou spoločnosti OMNIA KLF, a. s., základnými údajmi o firme. V tretej kapitole je opísaná charakteristika pojmu Customer Relationship …víceAbstract:
The aim of this bachelor paper, focused on the proposal of Customer Relationship Management System improvement for OMNIA KLF, a.s., is to suggest, on the basis of SWOT analysis of the present system, the measures leading to the quality of the system enhancement. The second chapter of the paper deals with the characteristics of OMNIA KLF, a. s. company and the basic data of the company. In the third …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 7. 2012
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10084/95254
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 29. 8. 2012
- Vedoucí: Martina Steinová
- Oponent: Martina Hoďáková
Plný text práce
Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS) se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB - Technická univerzita OstravaVŠB - Technická univerzita Ostrava
Ekonomická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketing a obchod
Práce na příbuzné téma
-
Optimalizace pracovních procesů během výpadku CRM a případný návrh nové struktury CRM
Soňa ANDRLOVÁ -
Využití CRM systému ve vybraném podnikatelském subjektu
Jan Kačírek -
Systém CRM ve společnosti Hotel International Brno
Jakub Kutnohorský -
Specifikace požadavků na CRM systém pro malou nebo střední firmu
Marie Bulánková -
Implementace CRM v bankovním prostředí
Lukáš Karásek -
CRM v malých a středních firmách
Jan Bydžovský -
Implementace systému CRM do společnosti KESAT, a.s.
Pavel Herman -
Realizace CRM systému
Pavel Vychodil