Magdaléna Barešová
Master's thesis
Dealer marketing a coaching ve ŠKODA AUTO
Dealer marketing and coaching
Abstract:
Diplomová práce se zabývá coachingem a marketingovou komunikací automobilových dealerů. Teoretická část popisuje pojmy jako dealer a dealerství, způsoby prodeje automobilů a nejnovější trendy v oblasti prodeje automobilů. Dále se zabývá marketingem, marketingovým mixem, marketingovou komunikací a zákazníkem. Poslední část je zaměřena na coaching, druhy coachingu, etapy coachingu a na nejnovější trendy …moreAbstract:
The diploma thesis deals with coaching and marketing communication of car dealers. The theoretical part describes concepts such as dealer and dealership, methods of car sales and the latest trends in car sales. Another part describes marketing, marketing mix, marketing communication and customer. The last part is focused on coaching, types of coaching, phases of coaching and the latest trends in the …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 17. 5. 2023
Thesis defence
- Date of defence: 14. 6. 2023
- Supervisor: Mgr. Dagmar Sieglová, M.S.Ed. Ph.D.
- Reader: Jana Pechová, Ph.D.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: ŠKODA AUTO a.s., ŠKODA AUTO VYSOKÁ ŠKOLA o.p.s.ŠKODA AUTO a.s.
ŠKODA AUTO VYSOKÁ ŠKOLA o.p.s.Master programme / specializace:
Ekonomika a management / International Marketing
Theses on a related topic
-
Marketingová komunikace se zaměřením na generace: na příkladu Moravské galerie
Sylvie Poukarová -
Analýza reportu udržitelnosti jako nástroje marketingové komunikace se zaměřením na udržitelné řízení lidských zdrojů a angažovanost zaměstnanců
Ivana Štejnarová -
Marketingová komunikace firmy se zahradkářskými potřebami
Natálie Budinová -
Marketingová komunikace v MSP se zaměřením na B2C trhy
Dáša Michlová -
Marketingová komunikace v MSP se zaměřením na B2C trhy
Veronika Podlahová -
Komunikace jako klíčová aktivita a nástroj rozvoje vztahu. Metody komunikace a sledované cíle.Výzkum spojení komunikace – produkt – konkurenční výhoda – odlišení se – vztah
Jana Rendlová -
Online marketingová komunikace e-shopů se sportovním vybavením v České republice
Simona Kelemenová -
Marketingová komunikace v MSP se zaměřením na B2C trhy
Anna Dolejšová
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights