Případová studie tvorby reklamní kampaně – Ing. Michaela Pánková, DiS.
Ing. Michaela Pánková, DiS.
Bakalářská práce
Případová studie tvorby reklamní kampaně
A case study of making of advertisement campaign
Anotace:
Předmětem této bakalářské práce je případová studie tvorby reklamní kampaně neboli analýza reklamní kampaně realizované pro rádiovou stanici Country Radio. Práce je rozdělena na dvě části. Teoretická část je věnována marketingu a reklamě, detailněji se pak zabývá procesem přípravy reklamní kampaně a procesem jejího vyhodnocení. Praktická část je posléze věnována popisu a rozboru reklamní kampaně Country …víceAbstract:
Subject of the thesis is a case study and analysis of an advertisement campaign creation on example of a campaign realized for radio station Country Radio. Thesis is divided into two parts. First, theoretical, part is dealing with marketing and advertisement, with detailed section following process of an advertisement campaign preparation and assessment. Practical part of the thesis is then devoted …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 7. 2014
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/x2xaa/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 31. 10. 2014
- Vedoucí: JUDr. Petr Majerik
- Oponent: PhDr. Adolf Vodrážka
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
The comparison of the phonetic systems of the different types of British English accents, and the analysis of the British actors' pronunciation in the TV show "Doctor Who"
Karyna Babkova -
Analysis of the impact of government regulations in relation to COVID-19 on business in the gastronomy industry (from the perspective of a supplier of professional kitchen solutions).
Tomáš Kubata -
The comparison of the sound system of British and American Standard English, and the analysis of the pronunciation of German Deutsche Welle reporters
Karyna Babkova -
Analysis of the impact of reduplication in translations of the Dream in the Red Chamber
Kristýna Červinková -
Text and images as persuasive instruments in advertising: a qualitative discourse analysis of the VW Beetle advertising campaign between the late 1950’s and the present time
Ivan Marousek -
Advertising Brexit: Elements of Persuasion in the Facebook Campaign
Natália Belicová -
The Dove Campaign for Real Beauty in Comparison to Misleading Advertising
Simona Nováková -
Localization in Advertising
Linda Hojgrová