Konkurenční prostředí v oblasti gastronomie ve vybraném regionu – Polina Verzunova
Polina Verzunova
Bachelor's thesis
Konkurenční prostředí v oblasti gastronomie ve vybraném regionu
The competitive environment in the field of gastronomy in the selected region
Abstract:
Pro napsaní mé bakalářské práce bylo zvoleno velmi aktuální téma, a to Konkurenční prostředí v oblasti gastronomie ve vybraném regionu, konkrétně byla práce zaměřena na lokalitu Prahy 3 ve čtvrti Žižkov, kde se nachází mnoho gastronomických zařízení, které dává vzniknout konkurenčnímu prostředí. Cílem bakalářské práce bude zkoumání konkurenceschopnosti vybraných gastronomických zařízení na Praze 3 …moreAbstract:
To write my bachelor thesis, a very topical topic was chosen, namely the competitive gastronomy environment in the selected region, specifically the thesis focused on the location of Prague 3 in Žižkov, where there are many gastronomic facilities that create a competitive environment. The aim of the bachelor thesis is to study the competitiveness of selected gastronomic facilities in Prague 3, more …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 30. 4. 2018
Identifier:
https://is.vsh.cz/th/a6blw/
Thesis defence
- Date of defence: 5. 6. 2018
- Supervisor: PhDr. Jan Máče, Ph.D.
- Reader: Ing. Eliška Smotlachová
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola hotelová v PrazeInstitute of Hospitality Management in Prague
Bachelor programme / field:
Gastronomy, Hotel Management and Tourism / Hospitality Management (Study in Czech)
Theses on a related topic
-
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků -
Marketingový komunikační mix vybraného pivovaru.
Martina Lachmanová -
MARKETING COMMUNICATION MIX OF THE SELECTED REGION
Valeria Melynicsenko -
Inbound marketing in the Communication Mix at the Faculty of Informatics
Ján Struhár -
Podcasting as a new part of marketing communication mix in the Czech Republic and Germany
David Smékal -
The role of new media in a modern marketing communication
Petra Nagajdová -
Integrated Marketing Communication
Rahul Kalathil Purushothaman -
Optimization of influencer marketing as a part of the communication mix
Ema Procházková