Konkurenční prostředí v oblasti gastronomie ve vybraném regionu – Polina Verzunova
Polina Verzunova
Bakalářská práce
Konkurenční prostředí v oblasti gastronomie ve vybraném regionu
The competitive environment in the field of gastronomy in the selected region
Anotace:
Pro napsaní mé bakalářské práce bylo zvoleno velmi aktuální téma, a to Konkurenční prostředí v oblasti gastronomie ve vybraném regionu, konkrétně byla práce zaměřena na lokalitu Prahy 3 ve čtvrti Žižkov, kde se nachází mnoho gastronomických zařízení, které dává vzniknout konkurenčnímu prostředí. Cílem bakalářské práce bude zkoumání konkurenceschopnosti vybraných gastronomických zařízení na Praze 3 …víceAbstract:
To write my bachelor thesis, a very topical topic was chosen, namely the competitive gastronomy environment in the selected region, specifically the thesis focused on the location of Prague 3 in Žižkov, where there are many gastronomic facilities that create a competitive environment. The aim of the bachelor thesis is to study the competitiveness of selected gastronomic facilities in Prague 3, more …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2018
Identifikátor:
https://is.vsh.cz/th/a6blw/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 5. 6. 2018
- Vedoucí: PhDr. Jan Máče, Ph.D.
- Oponent: Ing. Eliška Smotlachová
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
VERZUNOVA, Polina. \textit{Konkurenční prostředí v oblasti gastronomie ve vybraném regionu}. Online. Bakalářská práce. Praha: University College Prague - Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o. 2018. Dostupné z: https://theses.cz/id/cdh9yr/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola hotelová v PrazeVysoká škola hotelová v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Gastronomie, hotelnictví a turismus / Hotelnictví
Práce na příbuzné téma
-
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků -
Marketingový komunikační mix vybraného pivovaru.
Martina Lachmanová -
MARKETING COMMUNICATION MIX OF THE SELECTED REGION
Valeria Melynicsenko -
Inbound marketing in the Communication Mix at the Faculty of Informatics
Ján Struhár -
Podcasting as a new part of marketing communication mix in the Czech Republic and Germany
David Smékal -
The role of new media in a modern marketing communication
Petra Nagajdová -
Integrated Marketing Communication
Rahul Kalathil Purushothaman -
Optimization of influencer marketing as a part of the communication mix
Ema Procházková