Vliv značky na kupní chování spotřebitele – Yenlik Urazayeva
Yenlik Urazayeva
Bakalářská práce
Vliv značky na kupní chování spotřebitele
The influence of brand on consumer buying behavior
Anotace:
Bakalářská práce se věnuje otázkám vlivů značek sportovního oblečení a obuvi na kupní chování spotřebitelů. Cílem práce je vymezit hlavní determinanty kupního chování spotřebitele, mezi ostatními faktory posoudit vliv značky Adidas v rámci kupního rozhodovacího procesu a doporučit, za jaké situace je vhodné významné uplatnění značky při propagační kampani. V práci je pospána historie značky Adidas …víceAbstract:
The bachelor thesis deals with the influence of brands of sportswear and footwear on the purchasing behavior of consumers. The aim of this work is to define the main determinants of consumer purchasing behavior, among other factors to assess the influence of the Adidas brand in the purchasing decision process and to recommend what it is appropriate to use the brand significantly in a promotional campaign …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 24. 3. 2020
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Lucie Vokáčová
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaČeská zemědělská univerzita v Praze
Provozně ekonomická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Provoz a ekonomika
Práce na příbuzné téma
-
Faktory ovlivňující kupní rozhodování spotřebitelů při koupi automobilu konkrétní značky
Veronika Zvoníčková -
Faktory volby alternativ v rámci kupního rozhodování spotřebitelů ve vybrané produktové kategorii
Alena Bukvová -
Faktory ovlivňující chování zákazníků v hotelnictví
Polina Vashchenko -
Chování spotřebitelů a faktory ovlivňující kupní rozhodovací proces na automobilovém trhu
Kateřina Pořízková -
Faktory volby alternativ v rámci kupního rozhodování spotřebitelů u vybrané produktové kategorie
Monika Koldasová -
Faktory volby alternativ v rámci kupního rozhodování spotřebitelů u vybrané produktové kategorie
Jana Matoušková -
Faktory volby alternativ v rámci kupního rozhodování spotřebitelů kategorie detergentů společnosti Penny CZ
Alena Bukvová -
Faktory volby alternativ v rámci kupního rozhodování spotřebitelů u vybrané produktové kategorie
Jana Matoušková
Název
Vložil
Vloženo
Práva