Analýza konkurence e-shopů s kosmetikou – Radovan Heczko
Radovan Heczko
Diplomová práce
Analýza konkurence e-shopů s kosmetikou
Competitive Analysis of E-shops with Cosmetics
Anotace:
Cílem této diplomové práce je analyzovat konkurenci e-shopů s kosmetikou v České republice za pomocí pozorování, ale také mystery shoppingu a dotazníkového šetření. Na základě výsledků jsou poskytnuté doporučení a návrhy. Tato práce se skládá ze dvou částí, a to z části teoretické a z části praktické. První část práce se zabývá popisem online trhu s kosmetikou, marketingovým a komunikačním mixem, ale …víceAbstract:
The aim of this thesis is to analyze the competition of e-shops with cosmetics in the Czech Republic using observation, but also mystery shopping and a questionnaire survey. Recommendations and suggestions are provided based on the results. This thesis consists of two parts, a theoretical part and a practical part. The first part of the work deals with the description of the online cosmetics market …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 4. 2024
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 28. 5. 2024
- Vedoucí: Markéta Zajarošová
- Oponent: Leona Pruchnická
Citační záznam
Plný text práce
Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS)se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB – Technická univerzita OstravaVŠB – Technická univerzita Ostrava
Ekonomická fakultaMagisterský studijní program:
Marketing a obchod
Práce na příbuzné téma
-
Analýza spotřebitelského chování na online trhu s dětským oblečením
Matěj Hecl -
Chování spotřebitele na online trhu s oblečením
Eva Mitášová -
Analýza spotřebitelského chování na online trhu s dětským oblečením
Mariia Bohdanets -
Chování spotřebitele na online trhu s módou
Kateřina Peclová -
Segmentace online trhu s módním oblečením v České republice
Iveta Beničová -
On-line trh s uměním a jeho proměny
Marcel Hornych -
Analýza faktorů ovlivňujících prodej kosmetiky v online prostředí
Iveta Frauenterková -
Analýza online marketingové komunikace značek přírodní kosmetiky
Sára Dimovová