Postoje pedagogů k inkluzivní edukaci dětí v mateřské škole – Bc. Eva Kobzová
Bc. Eva Kobzová
Diplomová práce
Postoje pedagogů k inkluzivní edukaci dětí v mateřské škole
Attitudes of Teachers to Inclusive Education of Children in Nursery School
Anotace:
Diplomová práce byla zaměřena na inkluzivní edukaci děti v mateřských školách z pohledu pedagogů. Je rozdělena do čtyř kapitol. První tři kapitoly jsou teoretické, čtvrtá kapitola je praktická. Teoretická část se zabývá inkluzivním vzděláváním dětí v předškolním věku, současnou legislativou, vymezení pojmu osobnost pedagoga, asistent pedagoga, dítě v mateřské škole. Dále práce vysvětluje pojem integrace …víceAbstract:
The diploma thesis is focused to inclusive education system in nursery school from teacher’s point of view. The thesis is divided to four chapters. Three chapters are theoretical and the fourth one is practical exploration. Theoretical part follow up inclusive education of kinds in pre-school age, legislation, defines concepts of teacher, teacher’s assists and pre-school aged kids. The thesis also …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 31. 3. 2017
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/ev9s0/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 10. 5. 2017
- Vedoucí: PhDr. Mgr. Ilona Fialová, Ph.D.
- Oponent: PhDr. Mgr. Michaela Fialová
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Speciální pedagogika / Speciální pedagogika pro učitele
Práce na příbuzné téma
-
Systém managementu kvality zemědělského poradenského subjektu se zaměřením na technologie výroby a zemědělskou mechanizaci pro energetické využití produkce biomasy a odpadů
Tomáš Jirák -
Specifické poruchy učení a chování a jejich vliv na neúspěšnost ve škole, v rodině a kolektivu
Lenka Vymětalová -
Postoje předškolních pedagogů k dětem s problémy a poruchami emoci a chování napříč spektrem programů mateřských škol
Veronika Buchtová -
Profesní kompetence ve vztahu ke vzdělávání dětí a žáků se speciálními vzdělávacími potřebami z pohledu učitelů mateřských a základních škol hlavního vzdělávacího proudu
Sabina SASKOVÁ -
Poradenství pro děti a žáky se speciálními vzdělávacími potřebami v České republice a Velké Británii - komparace teoretických poznatků
Vendula BILLOVÁ -
Komparace pohybové aktivity u dětí v mateřské škole a v době po pobytu v mateřské škole
Zuzana DIVÁKOVÁ -
V.V.Gogh očima dětí v mateřské škole
Jana VAVŘIČKOVÁ -
Interakce mezi učitelkami a dětmi v reakci na nevhodné chování v mateřské škole
Barbora Hilschová