Podnikatelský plán internetového krejčovství Tvá móda; Business Plan of Internet Tailoring Tva moda – Markéta Kubíčková
Markéta Kubíčková
Diplomová práce
Podnikatelský plán internetového krejčovství Tvá móda; Business Plan of Internet Tailoring Tva moda
Anotace:
Cílem diplomové práce je sestavení podnikatelského plánu společnosti zaměřující se na prodej vlastnoručně navrženého oblečení prostřednictvím webové aplikace, na jehož základě bude posouzena realizovatelnost a ekonomická výhodnost daného podnikatelského záměru. Tematicky je práce rozdělena do dvou částí. První část zahrnuje teoretická východiska, definici podnikatelského plánu, vymezení jeho základních …víceAbstract:
The aim of the thesis is to create a business plan focusing on selling self-designed clothes through a web application, on the basis of which the feasibility and economic advantage of the business plan will be assessed. Thematically, the plan is divided into two parts. The first part covers the theoretical background, the definition of the business plan, description of its basic types, description …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 6. 5. 2015
Identifikátor:
http://theses.cz/id/cdwhnn/Kubickova_Marketa_DP_5_2015.pdf
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 15. 6. 2015
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
KUBÍČKOVÁ, Markéta. \textit{Podnikatelský plán internetového krejčovství Tvá móda; Business Plan of Internet Tailoring Tva moda}. Online. Diplomová práce. Praha: České vysoké učení technické v Praze, Masarykův ústav vyšších studií. 2015. Dostupné z: https://theses.cz/id/cdwhnn/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykův ústav vyšších studiíČeské vysoké učení technické v Praze
Masarykův ústav vyšších studiíMagisterský studijní program / obor:
Řízení rozvojových projektů / Projektové řízení inovací
Práce na příbuzné téma
-
Podnikatelský plán na založení firmy - oděvní průmysl
Kristýna Fröhlichová -
Podnikatelský plán na založení internetového obchodu s oblečením
Hai Anh NGUYENOVÁ -
Podnikatelský plán - založení e-shopu s oblečením
Tereza Šabatková -
Podnikatelský plán na založení obchodu s vlastní značkou oblečení
Adam Čagánek -
Podnikatelský plán na založení obchodu s oblečením značky Danken
Daniel Pachl -
Marketingový mix na trhu kosmetických produktů
Zuzana Dvořáková -
Marketingový komunikační mix vybraného podniku - produktu
Barbora Houdková -
Integrated Marketing Communication within the Events Industry
Daryna Kosse