Fotografie: Umění titulní strany módních časopisů zaujmout spotřebitele – Martina Melušová
Martina Melušová
Bachelor's thesis
Fotografie: Umění titulní strany módních časopisů zaujmout spotřebitele
Photography: Art of front pages of fashion magazines for capture cosumer
Abstract:
Bakalářská práce se zabývá fotografií na titulních stranách módních časopisů z hlediska redakce časopisu, ale i koncového spotřebitele prostřednictvím kvantitativní obsahové analýzy a pomocí ní zmapovat, které prvky body image jsou nejčastěji prezentované. Dále je cílem zjistit prostřednictvím dotazníkového šetření vnímání fotografie na titulních stranách spotřebitele. Práce je rozdělena do několika …moreAbstract:
This Bachelor's thesis is interest in deals with photos on the front pages of fashion magazines in terms of the magazine, as well as end consumers. The main objective is to analyze the picture on the front pages of fashion magazines through quantitative content analysis and use it to map out which elements of body image are often presented. Furthermore, the aim is to find out through a questionnaire …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 11. 10. 2012
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/65292
Thesis defence
- Date of defence: 25. 6. 2013
- Supervisor: Ondřej Pešek
- Reader: Michaela Lanáková
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/65292
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bachelor programme / field:
Ekonomika a management / Arts Management
Theses on a related topic
-
Využití fotografie pro marketingové účely na sociálních sítích
David Lidmila -
1. Teoretická práce: Fotografie v časopisu Živel 2. Praktická část: a) Alois Nebel b) Kroje, metal, katolická církev
Dušan TOMÁNEK -
Automated Image Analysis for Identifying Problematic Content
Adam Panáček -
Analýza nástroje IBM Connections pro podporu content / document managementu
Jiří Kalina -
Aktuálne trendy content marketingu na sociálnych sieťach
Veronika Krišicová -
Social media content vybrané obchodní společnosti v době pandemie COVID-19
Tomáš Lavický -
Identifikace a analýza rizik při nasazení Enterprise Content management systému
Jaroslava Klegová -
Analýza přínosu Content management systému (CMS) pro malé a střední podniky
Stanislav JULÍČEK