Asistent pedagoga v běžné základní škole – Martina Volejníková
Martina Volejníková
Bakalářská práce
Asistent pedagoga v běžné základní škole
Teaching Assistant in an Ordinary Elementary School
Anotace:
Cílem této bakalářské práce je zjistit a popsat úskalí práce asistenta pedagoga. Teoretická část bakalářské práce je zaměřena na definování základních pojmů, jako například integrace či inkluze; zdravotní postižení, handicap a žáci se speciálními vzdělávacími potřebami; individuální vzdělávací plán, plán pedagogické podpory a jejich význam při integraci; školská poradenská zařízení a jejich úloha; …víceAbstract:
The bachelor thesis is the expected difficulties of the work of a teaching assistant. The theoretical part is focused on defining basic concepts such as integration or inclusion; disability, handicap and pupils with special needs; individual educational plan, pedagogical support plan and their importance in integration; school counseling facilities and their role; support measures; the climate and …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 5. 2020
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Vítězslav Šťastný
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Volejníková, Martina. Asistent pedagoga v běžné základní škole. Liberec, 2020. bakalářská práce (Bc.). Technická univerzita v Liberci. Fakulta přírodovědně-humanitní a pedagogická
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Technická univerzita v Liberci, Fakulta přírodovědně-humanitní a pedagogickáTechnická univerzita v Liberci
Fakulta přírodovědně-humanitní a pedagogickáBakalářský studijní program / obor:
Speciální pedagogika / Speciální pedagogika pro vychovatele
Práce na příbuzné téma
-
Základní školy s žáky se speciálními vzdělávacími potřebami se zaměřením na žáky ze sociálně znevýhodněného prostředí a na romské žáky
Rostislav Maršálek -
Srovnání vzdělávání žáků se zrakovým postižením ve škole hlavního vzdělávacího proudu a ve škole pro žáky se zrakovým postižením
Anna Ferdinandová -
Emoční vztah žáku základní školy k tělesné výchově se začleněným žákem se speciálními vzdělávacími potřebami
Klára HOROVÁ -
Kompetence učitelů 1. stupně ZŠ k práci se žáky se speciálními vzdělávacími potřebami a žáky nadanými
Veronika SCHÖPFEROVÁ -
Komparace legislativních a koncepčních dokumentů České republiky, Francie a provincie Québec se zaměřením na vzdělávání žáků se speciálními potřebami
Edita BOURRIEZ -
Zajištění péče o žáky se speciálními vzdělávacími potřebami na základní škole se zaměřením na předmět speciálně pedagogické péče.
Daniela CHMELOVÁ -
Možnosti efektivní komunikace se žáky se speciálními vzdělávacími potřebami v prostředí ZŠ
Lucie ŠKUTOVÁ -
Aplikace nástrojů RPA prostředí školy se zaměřením na žáky se speciálními vzdělávacími potřebami
Jakub VAŇHARA
Název
Vložil
Vloženo
Práva