Vzdělání 4.0: Rizika a přínosy digitalizace v oblasti školství a vzdělávání – Vilém Štěrba
Vilém Štěrba
Bakalářská práce
Vzdělání 4.0: Rizika a přínosy digitalizace v oblasti školství a vzdělávání
Education 4.0: Benefits and risks of digitalization in education and learning process.
Anotace:
Tématem této bakalářské práce je digitalizace vzdělávání. Vzdělání 4.0 představuje nové možnosti v oblasti vzdělávání, zejména díky možnosti využití digitálních technologii. Cílem je tedy identifikace Vzdělání 4.0. v kontextu Průmyslu 4.0, včetně historického zmapování reforem školství s ohledem na ekonomické potřeby státu, popis nových metod a trendů v oblasti vzdělávání jako investicí do lidského …víceAbstract:
The topic of the bachelor thesis is digitalization of education. Education 4.0 is presenting new opportunities in area of education, thanks to availability of digitalize technologies. The goal of bachelor thesis is identification of Education 4.0 in context of Industry 4.0, included historically mapping reforms in education with relevance to economic needs of a state, describing new methodology and …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 6. 3. 2019
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/77233
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 14. 6. 2019
- Vedoucí: Pavel Sirůček
- Oponent: Marek Hudík
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/77233
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Dovednosti pro 21. století v edukaci
Ludmila PAVELKOVÁ -
Škola a dovednosti pro 21. století
Vlasta HOŠKOVÁ -
Manažerské dovednosti manažera 21. století
Pavla Myslíková -
Sebeřízené vzdělávání: klíčová kompetence generace Y v 21. století
František Dalecký -
Tvořivost a dovednost žáků 1. stupně ZŠ v 21. století
Romana ADAMCOVÁ -
Innovative critical thinking for (not only) managerial decisionmaking
Kristýna Nedvědová -
Role neformálního vzdělávání při rozvoji pracovních kompetencí a dovedností pro Průmysl 4.0
Hoang Linh Phanová -
Human Capital Investment: Analysis of Returns from Education in China
Lin Huo