Vzdělání 4.0: Rizika a přínosy digitalizace v oblasti školství a vzdělávání – Vilém Štěrba
Vilém Štěrba
Bachelor's thesis
Vzdělání 4.0: Rizika a přínosy digitalizace v oblasti školství a vzdělávání
Education 4.0: Benefits and risks of digitalization in education and learning process.
Abstract:
Tématem této bakalářské práce je digitalizace vzdělávání. Vzdělání 4.0 představuje nové možnosti v oblasti vzdělávání, zejména díky možnosti využití digitálních technologii. Cílem je tedy identifikace Vzdělání 4.0. v kontextu Průmyslu 4.0, včetně historického zmapování reforem školství s ohledem na ekonomické potřeby státu, popis nových metod a trendů v oblasti vzdělávání jako investicí do lidského …moreAbstract:
The topic of the bachelor thesis is digitalization of education. Education 4.0 is presenting new opportunities in area of education, thanks to availability of digitalize technologies. The goal of bachelor thesis is identification of Education 4.0 in context of Industry 4.0, included historically mapping reforms in education with relevance to economic needs of a state, describing new methodology and …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 6. 3. 2019
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/77233
Thesis defence
- Date of defence: 14. 6. 2019
- Supervisor: Pavel Sirůček
- Reader: Marek Hudík
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/77233
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bachelor programme / field:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Theses on a related topic
-
Škola a dovednosti pro 21. století
Vlasta HOŠKOVÁ -
Manažerské dovednosti manažera 21. století
Pavla Myslíková -
Sebeřízené vzdělávání: klíčová kompetence generace Y v 21. století
František Dalecký -
Innovative critical thinking for (not only) managerial decisionmaking
Kristýna Nedvědová -
Tvořivost a dovednost žáků 1. stupně ZŠ v 21. století
Romana ADAMCOVÁ -
Principy interaktivity v esteticko-výchovné oblasti 21. století
Jana Čumová -
Základní škola pro 21.století
Václav Kováč -
Role neformálního vzdělávání při rozvoji pracovních kompetencí a dovedností pro Průmysl 4.0
Hoang Linh Phanová