Umělecké falzum - přístupy, zajištění, zkoumání a databáze – BcA. Jan Diviš
BcA. Jan Diviš
Diplomová práce
Umělecké falzum - přístupy, zajištění, zkoumání a databáze
Art forgery - attitude, provide, survey, databases
Anotace:
Tématem mé magisterské diplomové práce je umělecké falzum jako neoddiskutovatelná součást dnešní trhu s uměleckými předměty. V různých aukčních síních a na specializovaných serverech se denně prodá obrovské množství uměleckých děl, ale bohužel neexistuje jednotný rámec či databáze, jak případné falzum zajistit a následně zaevidovat a předejít tak velkým finančním ztrátám. V práci se zaměřím na historii …víceAbstract:
The thesis focuses on art forgery as an indisputable part of today's art market. An enormous amount of art pieces is sold in different auction houses or on specialized servers daily, however there is no database to aid to seizure and eventually register counterfeits and thus avoid large financial losses. Part of the theses focuses on the history of art forgery and counterfeiters and the most significant …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 8. 2020
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/v06f1/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 8. 9. 2020
- Vedoucí: doc. Ing. František Svoboda, Ph.D.
- Oponent: doc. Mgr. Jozef Cseres, PhD.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakultaMasarykova univerzita
Filozofická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Obecná teorie a dějiny umění a kultury / Management v kultuře
Práce na příbuzné téma
-
Umění jako technologie – případová studie sbírky Muzea moderního umění Olomouc
Petr Gerneš -
Propagace současného umění v době COVIDu - analýza online aktivit Centra současného umění DOX
Daria Dymova -
Generativní umění: Metoda, praxe či analogie pro paradigma teorie komplexity v umění?
Johana Rybářová -
Autonomie umění mimo instituce umění
Filip Hauser -
Student umění jako návštěvník galerie. Případová studie Krajské galerie výtvarného umění ve Zlíně.
Veronika Žídková -
Využití nových médií a prezentace digitálního umění na Brno Art Open (2008–2022). Příspěvek k lokální historii mediálního umění
Simona Hladůvková -
Muzeum jako misto prezentace umeni, MuseumsQuartier a Museum Moderner Kunst Stiftung Ludwig Wien
Lucie Drdová -
Kybernetické umění 2. poloviny 20. století. Přínos Jasii Reichardtové pro umění nových médií
Hana Bělohradská