Firemní kultura jako součást sociálního pilíře CSR a její provázanost na hospodářské výsledky společnosti – Tereza Jandová
Tereza Jandová
Diplomová práce
Firemní kultura jako součást sociálního pilíře CSR a její provázanost na hospodářské výsledky společnosti
Corporate Culture as a Part of Social Pillar of the CSR and its Correlation to Economical Results of the Company
Anotace:
Diplomová práce je rozdělena včetně úvodu a závěru do sedmi kapitol. V teoretické části práce se autor zabývá definováním pojmů firemní kultura, CSR včetně oblasti jeho působení a dopadu na ekonomickou výkonnost firmy. Na základě teoretické části je vypracovaná část praktická, která se zaměřuje na charakteristiku Skupiny ČEZ, její firemní kulturu a představuje rovněž společenskou odpovědnost organizace …víceAbstract:
The thesis is divided into seven chapters including introduction and conclusion. In the theoretical part the author deals with defining corporate culture, CSR, including the scope of its activities and impact on economic performance of the company. Based on the theoretical part is processed practical part, which is focused on the characteristics of the CEZ, its corporate culture and is also asocial …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 4. 2012
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10084/90660
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 29. 5. 2012
- Vedoucí: Jiří Bláha
- Oponent: Tomáš Jandora
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
JANDOVÁ, Tereza. \textit{Firemní kultura jako součást sociálního pilíře CSR a její provázanost na hospodářské výsledky společnosti}. Online. Diplomová práce. Ostrava: Vysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava, Ekonomická fakulta. 2012. Dostupné z: https://theses.cz/id/cf1uix/.
Plný text práce
Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS) se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB - Technická univerzita OstravaVŠB - Technická univerzita Ostrava
Ekonomická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management
Práce na příbuzné téma
-
Účinnost CSR (Corporate Social Responsibility) projektů v marketingové komunikaci firem
Adéla Šlajchová -
Corporate social responsibility and its role in the public relations
Nelli Darbinyan -
Corporate social responsibility and its role in the public relations
Ekaterina Sukhova -
Corporate social responsibility and its effectiveness for competitiveness of business
Iuliia Vasilenko -
Modern Corporate Social Responsibility
Nazerke Kalniyazova -
Corporate social responsibility and its role in the public relations
Darina Khomenko -
Péče o zaměstnance jako součást Corporate Social Responsibility na příkladu organizace Škoda Auto, a. s.
Lenka Ječná -
Corporate social responsibility and business competitiveness
Dijana Drinčić