Sport Marketing and Its Social Implications – Oleksandr Reshetar
Oleksandr Reshetar
Diplomová práce
Sport Marketing and Its Social Implications
Sport Marketing and Its Social Implications
Anotace:
Sport je společenský fenomén, který spojuje lidi a národy. Základním předpokladem o sportu je, že nabízí rovné začlenění všem. Sport je typem „sociálního lepidla“, pokud jde o jeho schopnost vytvářet a vázat sociální kapitál. Je také jedním z největších segmentů světové ekonomiky. Hybnou sílu, kterou sportovní hnutí dává zemi, zapojení, které vyžaduje, partnerství, které vyžaduje, to vše přispívá k …víceAbstract:
Sport is a social phenomenon that brings together peoples and nations under unity, patriotism and moral values. The fundamental assumption about sport is that it offers an equal inclusion for everyone. Sport is a type of 'social glue' in terms of its ability to generate and bond social capital. It is also one of the largest segments in world economy. The momentum that the sport movement gives to the …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 9. 7. 2019
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/l3wg7/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 2. 11. 2019
- Vedoucí: PhDr. Karel Eliáš, CSc.
- Oponent: Mgr. Jitka Cirklová, M.A., Mgr. Zdeněk Sloboda
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketing Communication
Práce na příbuzné téma
-
Účinnost CSR (Corporate Social Responsibility) projektů v marketingové komunikaci firem
Adéla Šlajchová -
Corporate social responsibility and its role in the public relations
Ekaterina Sukhova -
Corporate social responsibility and its role in the public relations
Nelli Darbinyan -
Corporate social responsibility and its role in the public relations
Darina Khomenko -
Corporate social responsibility and its effectiveness for competitiveness of business
Iuliia Vasilenko -
Modern Corporate Social Responsibility
Nazerke Kalniyazova -
Péče o zaměstnance jako součást Corporate Social Responsibility na příkladu organizace Škoda Auto, a. s.
Lenka Ječná -
Corporate social responsibility and business competitiveness
Dijana Drinčić