Public relations ve firmě Ing. Jiří Janák - Auto Janák – Monika Janáková
Monika Janáková
Bakalářská práce
Public relations ve firmě Ing. Jiří Janák - Auto Janák
Public Relations in Ing. Jiří Janák ? Auto Janák Company
Anotace:
Bakalářská práce Public relations ve firmě Ing Jiří Janák ? Auto Janák je zaměřená na všechny oblasti fungování public relations ve firmě poskytující autorizovaný prodej a servis vozů značky Škoda, provozem čerpací stanice a prodeje náhradních dílů. Teoretická část se zabývá současným stavem PR ve firmě. V praktické části mé práce se zabývám zkoumáním fungování PR ve firmě a návrhy na zlepšení fungování …víceAbstract:
Bachelors study Public relations in company Ing Jiří Janák ? Auto Janák is focused on all aspects of public relations in company providing authorised sale and service of Škoda cars, operating petrol station and selling spare parts. The theoretical part covers current PR situation in the company. The practical part of my study covers investigation of running PR in the company and proposals for improvements …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 31. 3. 2011
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 23. 5. 2011
- Vedoucí: Mgr. et Mgr. Michaela VANĚČKOVÁ, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Janáková, Monika. Public relations ve firmě Ing. Jiří Janák - Auto Janák. Olomouc, 2011. bakalářská práce (Bc.). Moravská vysoká škola Olomouc. Moravská vysoká škola Olomouc
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Moravská vysoká škola Olomouc, Moravská vysoká škola OlomoucMoravská vysoká škola Olomouc
Moravská vysoká škola OlomoucBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Příčiny, prevence a nástroje řešení krize malých a středních podniků: systematická literární rešerše a doporučení pro budoucí výzkum
Aneta Karabcová -
Účetní uzávěrka a závěrka, interní a externí audit v podnikatelském subjektu
Lukáš Auerswald -
Přestup chemických látek přes biologické membrány a jeho vliv na interní expozici a rizika u člověka
Katarína Bányiová -
Komunikační audit firmy ČEVAK a.s. a návrh optimalizace interní a externí komunikace
Miluše Kalačová -
A case study of a company: A strategic turn-key cost-saving marketing solution
Valeriia Malaia -
Podstata a rozdílné a společné prvky kontroly a auditu
Gerenzel Talykova -
Interní vs. externí růst firmy na příkladu České zbrojovky a. s. a její konkurence
Tomáš Frenzl -
Analýza značky Nebbia – rozdíl mezi interním a externím zkoumáním značky.
Lucie Nováková
Název
Vložil
Vloženo
Práva