A Discourse Analysis of E-shop Perfume Descriptions – Aneta Holíková
Aneta Holíková
Bachelor's thesis
A Discourse Analysis of E-shop Perfume Descriptions
A Discourse Analysis of E-shop Perfume Descriptions
Abstract:
This bachelor's thesis deals with e-shop perfume descriptions which serve as important persuasive tools in perfume advertising. For purposes of the thesis 80 perfume descriptions were collected randomly from British and American e-shops. From an overall sample of 80 descriptions, forty focus on perfumes for men and forty on perfumes for women. The aim of this thesis is to discover and analyze the engaging …moreAbstract:
Tato bakalářská práce se zabývá produktovými popisy parfémů umístěnými na e-shopech, které slouží jako významný reklamní nástroj pro přesvědčení zákazníka. Pro účel práce bylo náhodně sesbíráno 80 popisů z britského a amerických e-shopů, z nichž polovina je zaměřena na parfémy pro muže a polovina na parfémy pro ženy. Cílem této práce je analyzovat jednotlivé diskurzivní strategie, které jsou použity …more
Language used: English
Date on which the thesis was submitted / produced: 3. 5. 2017
Thesis defence
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
Holíková, Aneta. A Discourse Analysis of E-shop Perfume Descriptions. Zlín, 2017. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta humanitních studiíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of HumanitiesBachelor programme / field:
Philology / English for Business Administration
Theses on a related topic
-
Diskurzivní strategie používané v populistické komunikaci Andreje Babiše a Tomia Okamury před volbami do Poslanecké sněmovny v roce 2021
Vojtěch KEPKA -
Diskurzivní analýza strategie ODS v krajských volbách 2020 v Moravskoslezském kraji
Vladimír Maryška -
Propagační strategie hrané seriálové tvorby České televize. Diskurzivní analýza propagace seriálu Trapný padesátky
Michal Trusina -
Komunikační strategie prezidenta Miloše Zemana během jeho prezidentského období: Diskurzivní a rétorická analýza vybraných projevů
Michaela Vaisová -
Islám jako forma morální paniky: diskurzivní analýza Haló novin
Martina Koštanská -
Proměny vizuální identity Divadla Husa na provázku mezi lety 1993–2013 aneb vizuální identita jako součást estetické výchovy
Kristýna Hriadelová -
Mužská a ženská identita v súčasnej spoločnosti so zameraním na reklamu
Katarína Molnárová -
Vůně dálek, vůně květů. Výtvarná kazuistika klientky s diagnózou duševního onemocnění
Tereza SMETANOVÁ