Komunikace mezi učitelem a žákem v kontextu distančního vzdělávání – Veronika ČMIELOVÁ
Veronika ČMIELOVÁ
Diplomová práce
Komunikace mezi učitelem a žákem v kontextu distančního vzdělávání
The communication between a teacher and a student in the context of distance education
Anotace:
Diplomová práce pojednává o komunikaci mezi učitelem a žákem v kontextu distančního vzdělávání. V teoretické části je vymezena teorie komunikace, pedagogické interakce a komunikace, distančního vzdělávání a jeho specifik. Cílem výzkumné části práce je zjistit, jaký charakter pedagogické interakce a komunikace byl ve vybrané škole na 1. stupni v době distančního vzdělávání. Výzkumná část je realizována …víceAbstract:
The thesis deals with communication between teacher and student in the context of distance education. The theoretical part defines the theory of communication, pedagogical interaction and communication, distance education and its specifics. The aim of the research part of the thesis is to find out what the nature of pedagogical interaction and communication was in the selected school at the first level …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 6. 4. 2023
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. MgA. Žaneta Šimlová, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
ČMIELOVÁ, Veronika. Komunikace mezi učitelem a žákem v kontextu distančního vzdělávání. Ostrava, 2023. diplomová práce (Mgr.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA, Pedagogická fakultaOSTRAVSKÁ UNIVERZITA
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro základní školy / Učitelství pro 1. stupeň základních škol
Práce na příbuzné téma
-
Interakce učitele mateřské školy nasměrované k vzájemné podpoře komunikace dětí
Pavla Harangozó -
Well-being žáků ve vztahu k pedagogickým interakcím
Martina Šmeralová -
Komunikace učitele a žáka na ZŠ
Jiří KAMENÍK -
Komunikace mezi učitelem a žáky na 2. stupni základní školy
Kateřina LAKOMÁ -
Výuková komunikace na 1. stupni základní školy
Erika Matysková -
Výuková komunikace ve vyučovacích hodinách programu UčíTelka pohledem Flandersovy metody interakční analýzy
Viktor Šťastný -
Pedagogická komunikace v individuální výuce anglického jazyka – akční výzkum
Pavel Prokš -
Výtvarný projev jako prostředek pedagogické komunikace (výzkum se zaměřením na oblast komunikace ve školním prostředí)
Lucie TIKALOVÁ