Michaela Komorová
Bakalářská práce
Politický marketing v SR
Politický marketing v SR
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá vývojem politického marketingu na Slovensku od roku 1994. Ve své teoretické části objasňuje základní pojmy marketingu aplikovaného na politickém trhu. V praktické části popisuje jednotlivé druhy voleb, které se na Slovensku konaly, analyzuje důvody neúspěchu politických stran a lídrů a podává základní přehled o používaných způsobech propagace.Abstract:
This Bachelor thesis deals with the development of political marketing in Slovakia since 1994. In its theoretical part it deals with the basic concepts of marketing used on the political market. The practical part describes the different types of elections which took place in Slovakia, analyses the reasons of the failure of political parties and leaders, and provides the basic overview of promoting …víceAbstract:
Bakalárska práca sa zaoberá vývojom politického marketingu na Slovensku od roku 1994. Vo svojej teoretickej časti špecifikuje základné pojmy marketingu aplikovaného na politickom trhu. V praktickej časti opisuje jednotlivé druhy volieb, ktoré sa na Slovensku konali, analyzuje dôvody neúspechu politických strán a lídrov a podáva základný prehľad o uplatňovaných spôsoboch propagácie
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 10. 2009
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/22833
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 23. 6. 2010
- Vedoucí: Bohumír Štědroň
- Oponent: Ondřej Pešek
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/22833
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Politický marketing v mezinárodních vztazích
Zuzana Viglaská -
Politický marketing při první přímé volbě prezidenta České republiky
Petra Šantorová -
Politický marketing a politické výzkumy jako jeden z hlavních nástrojů politického marketingu
Lucie Zdrhová -
Politický marketing v české politice
Jakub Gorgol -
Politický marketing víťazov a porazených - medzinárodná komparácia
Lucia Szabóová -
Politický marketing včetně projektové studie
Martin Rusilo -
Politický marketing
Lukáš Jíra -
Politický marketing ANO 2011 v roce 2021
Adam Krutský