Michaela Komorová

Bakalářská práce

Politický marketing v SR

Politický marketing v SR
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá vývojem politického marketingu na Slovensku od roku 1994. Ve své teoretické části objasňuje základní pojmy marketingu aplikovaného na politickém trhu. V praktické části popisuje jednotlivé druhy voleb, které se na Slovensku konaly, analyzuje důvody neúspěchu politických stran a lídrů a podává základní přehled o používaných způsobech propagace.
Abstract:
This Bachelor thesis deals with the development of political marketing in Slovakia since 1994. In its theoretical part it deals with the basic concepts of marketing used on the political market. The practical part describes the different types of elections which took place in Slovakia, analyses the reasons of the failure of political parties and leaders, and provides the basic overview of promoting …více
Abstract:
Bakalárska práca sa zaoberá vývojom politického marketingu na Slovensku od roku 1994. Vo svojej teoretickej časti špecifikuje základné pojmy marketingu aplikovaného na politickom trhu. V praktickej časti opisuje jednotlivé druhy volieb, ktoré sa na Slovensku konali, analyzuje dôvody neúspechu politických strán a lídrov a podáva základný prehľad o uplatňovaných spôsoboch propagácie
 
 
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 10. 2009

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 23. 6. 2010
  • Vedoucí: Bohumír Štědroň
  • Oponent: Ondřej Pešek

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/22833

Vysoká škola ekonomická v Praze

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management