HBSC studie u dětí se zrakovým postižením – Bc. Zdeňka NOVÁKOVÁ
Bc. Zdeňka NOVÁKOVÁ
Diplomová práce
HBSC studie u dětí se zrakovým postižením
HBSC study among the children with visual impairment
Anotace:
Hlavním cílem mé práce bylo zmapovat a porovnat studii dětí intaktních a dětí se zrakovým postižením ve věku 11 15 let. Zaměřila jsem se na sociální prostředí dětí jejich zdraví, životní styl, problematiku spojenou s dospíváním životní spokojenost a její determinanty. Při výzkumu jsem použila 35 dotazníků HBSC studie upravených pro děti se zrakovým postižením vytvořené v roce 2013 a publikaci Zdraví …víceAbstract:
The main aim of my thesis was to explore and compare study intact children and visually impaired children aged 11 15 years. I focused on the social environment of children, their health, lifestyle, problems associated with adolescence life satisfaction and its determinants. In research I had used 35 questionnaires HBSC study adapted for visually impaired children created in 2013 and the publication …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 12. 8. 2015
Zveřejnit od: 12. 8. 2015
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: PaedDr. Zbyněk Janečka, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
NOVÁKOVÁ, Zdeňka. HBSC studie u dětí se zrakovým postižením. Olomouc, 2015. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Fakulta tělesné kultury
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 12.8.2015
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 12. 8. 2015 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Fakulta tělesné kulturyUNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
Fakulta tělesné kulturyMagisterský studijní program / obor:
Tělesná výchova a sport / Aplikované pohybové aktivity
Práce na příbuzné téma
-
Rozvoj prostorové orientace a samostatného pohybu u dětí se zrakovým postižením v mateřských školách pro děti se SVP
Natálie MUCHOVÁ -
Volný čas dětí se zrakovým postižením v průběhu povinné školní docházky se zaměřením na sportovní a pohybové aktivity
Aneta BRŮŽKOVÁ -
Postoje a očekávání rodičů žáků se zrakovým postižením a rodičů žáků se sluchovým postižením v oblasti kariérového poradenství a profesní orientace
Kateřina KUJÍNKOVÁ -
Význam speciálně pedagogické podpory u dětí se zrakovým znevýhodněním z pohledu speciálních pedagogů, pedagogů mateřské školy a rodičů
Radka Janošková -
Specifika práce s dítětem se zrakovým oslabením v logopedické intervenci
Veronika Pikešová -
Metody rané péče o dítě se zrakovým postižením
Kateřina Roubová -
Skauting pro všechny: inkluze dětí se zrakovým postižením ve volnočasových aktivitách
Dominik Levíček -
Determinanty inkluzivního prostředí na vybraných základních školách v regionu Vysočina
Kateřina Chybová
Název
Vložil
Vloženo
Práva