Barbora JANDLOVÁ
Bakalářská práce
Personal branding
Personal branding
Anotace:
Cílem této bakalářské práce je objasnit pojem personal branding a pomocí dotazníkového šetření zjistit, do jaké míry jsou s tímto tématem studenti a absolventi vysokých škol obeznámeni.Abstract:
This bachelor thesis deals with personal branding. The aim of this thesis is to clarify the concept of personal branding and emphasize its importance for building a career based on findings derived from the survey assessing whether students and graduates are familiar with this term.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 24. 4. 2014
Zveřejnit od: 24. 4. 2014
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Doc. Ing. Jaroslava Kubátová, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
JANDLOVÁ, Barbora. Personal branding. Olomouc, 2014. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Filozofická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 24.4.2014
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 24. 4. 2014 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Filozofická fakultaUNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
Filozofická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Filologie / Angličtina se zaměřením na aplikovanou ekonomii
Práce na příbuzné téma
-
Sociální sítě a jejich začlenění do marketingové strategie
Luboš Mašek -
Marketingová strategie firmy v oblasti osobních služeb
Pavlína Ištoková -
Návrh mezinárodní marketingové strategie společnosti Rolux, s.r.o. na rakouském trhu
Linda Chrudinová -
Marketingová strategie startupového projektu GENERO slides
Martin Mužík -
Marketingové strategie v období globalizace: výhody a nevýhody standardizace a adaptace
Anzhelika Khaustova -
Marketingová strategie tradiční české společnosti ALPA, a.s. jako důsledek nutnosti přizpůsobit se rozvíjejícímu a dynamickému trhu s využitím osobní empirie autora
Hana Navrátilová -
Sociální sítě v marketingové komunikaci významných výrobních firem
Martina Hollarová -
Sociální sítě podporující prezentaci značky a rozhodování v podniku
Puto Puto
Název
Vložil
Vloženo
Práva