Porovnání zbožových vyhledávačů a slevových serverů – Filip Rozhoň
Filip Rozhoň
Bakalářská práce
Porovnání zbožových vyhledávačů a slevových serverů
Comparing commodity search engines and deal of the day servers
Anotace:
Práce v teoretické části vysvětluje obchodní model zbožových vyhledávačů a slevových serverů včetně zařazení těchto nástrojů do internetového marketingu. Následně jsou obchodní modely obou těchto nástrojů porovnávány z hlediska možného využití pro firmy. V praktické části se práce zaměřuje na konkrétní zbožové vyhledávače a slevové servery v České republice z hlediska jejich představení a porovnání …víceAbstract:
The thesis in the theoretical part explains the business model of commodity search engines and deal of the day servers, including the inclusion of these tools in internet marketing. Subsequently, the business models of these two instruments are compared in terms of possible use for the companies. In the practical part the thesis is focuses on a specific commodity search engines and deal of the day …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 6. 2013
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/40769
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 6. 6. 2014
- Vedoucí: Tomáš Kincl
- Oponent: Jiří Přibil
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/40769
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management
Práce na příbuzné téma
-
The role of trainees during the Czech Presidency of the Council of the EU and the involvement of the staff of the Permanent Representation of the Czech Republic to the EU in public administration after the Presidency.
Daniel Houdek -
Event marketing as a part of the selected company Sales promotion
Nikita Yuskov -
Sales Promotion as a tool of the Integrated Marketing Communication in the selected company (FMCG)
Shawky Gamal Shawky Hassan Rezk -
Promotion of Rural Area - Back to Tradition
Tereza Korejtková -
Influence of sales promotion on brand awareness and customer loyalty of AMUL limited
Anitta Mathew -
International Brand Promotion Strategy
Taras Dziuba -
Sales Promotion Methods and Techniques – Consumer Contest
Elizaveta Zigulia -
Sales Promotion and Satisfaction of Dealers: A Case of Havells India Ltd.
Benoy Porathukaran Luiz