Bc. Juraj Šefara
Diplomová práce
Rozšiřitelný 3D grafický engine
Extensible 3D Game Engine
Abstract:
Subject of dissertation is 3D graphics engine, which allows simply extend functionality with additional modules. Engine is implemented in C++ with using OpenGL.Abstract:
Predmetom diplomovej prace je realizácia 3D grafického engine, ktorý umožňuje jednoduché rozšírenie funkcionality za pomoci externých modulov. Engine je napísaný v C++ s využitím funkcií OpenGL.Klíčová slova
3D engine OpenGL plug-in obalové telesá detekcia kolízií L-systém ekosystém Perlinov šum shader
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 1. 2009
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/z3wiz/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 9. 2. 2009
- Vedoucí: Mgr. Petr Tobola, Ph.D.
- Oponent: RNDr. Vít Kovalčík, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Fakulta informatikyMasarykova univerzita
Fakulta informatikyMagisterský studijní program / obor:
Aplikovaná informatika / Aplikovaná informatika
Práce na příbuzné téma
-
Vývoj 2D platformeru v OpenGL
Alexej Fedorenko -
Renderování 3D textu v OpenGL
Adam Vaňko -
Komponenty OpenGL pro vývojové prostředí MS Visual Studio
Jakub Soják -
Renderování vodní hladiny v OpenGL
Dennis Tschamler -
Porovnání grafických programovacích rozhraní OpenGL a Vulkan
Antonín OLŽBUT -
Demo aplikace v OpenGL demontrující možnosti výpočetního shaderu
Radek Melčák -
Hra v OpenGL
Pavel Hranáč -
Grafické intro 64kB s použitím OpenGL
Ivo Meixner