Tablet jako didaktická pomůcka ve výuce základních a středních škol – Roman STRIŠ
Roman STRIŠ
Bakalářská práce
Tablet jako didaktická pomůcka ve výuce základních a středních škol
Tablet as a teaching aid at primary and secondary schools
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá představením tabletu jako moderní didaktickou pomůckou pedagoga ve vyučování na základní a střední škole. První část práce bude věnována vysvětlení pojmu informační a komunikační technologie a spojení tohoto oboru s oborem pedagogiky, kde budou představeny některé z prvků ICT, které si své místo ve školství již zajistily. Současně zmapuji podporu informačních a komunikačních …víceAbstract:
The bachelor´s thesis is introducing the tablet as a modern teaching aid for teachers learning at primary and secondary schools. The first part of the thesis explains the term Information and Communication Technology (ICT) and its connection with the pedagogy, where some ICT elements, already being used in education, will be introduced. At the same time, I will map the support of ICT in education, …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 8. 4. 2016
Zveřejnit od: 8. 4. 2016
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Bc. Libor Klubal
Citační záznam
Jak správně citovat práci
STRIŠ, Roman. Tablet jako didaktická pomůcka ve výuce základních a středních škol. Ostrava, 2016. bakalářská práce (Bc.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 8.4.2016
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 8. 4. 2016 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ, Pedagogická fakultaOSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Specializace v pedagogice / Informační technologie ve vzdělávání
Práce na příbuzné téma
-
Porovnání operačních systémů pro tablety a jejich využití
David ŠPAČEK -
Podpora rozvíjení matematických představ u dětí předškolního věku pomocí ICT
Petra KOČKOVÁ -
iPad a tablet ve výuce na prvním stupni základní školy
Lucie HOMOLKOVÁ -
iPad a možnosti jeho použití ve vzdělávacím procesu se zaměřením na základní a střední školy
Martin Světlík -
ICT ve výuce hudební výchovy
Pavel BARTÁK -
Využití ICT u dětí a žáků se speciálními vzdělávacími potřebami
Adéla Petrboková -
iPad v hodinách matematiky se zřetelem na fáze pojmotvorného procesu
Monika CHOCHOLATÁ