Nákupní chování spotřebitele na trhu s bio vínem – Miloslava Muchová
Miloslava Muchová
Bachelor's thesis
Nákupní chování spotřebitele na trhu s bio vínem
Consumer buying behaviour on the organic wine market
Abstract:
Muchová, M. Nákupní chování spotřebitele na trhu biovína. Bakalářská práce. Br-no: Mendelova univerzita v Brně, 2017. Tato bakalářská práce se zabývá spotřebitelským chováním na trhu biovína. Na základě provedeného dotazníkového šetření popisuje preference spotřebitelů, frekvenci spotřeby biovína a důvody, které je vedou ke konzumaci. Identifikuje také faktory, které spotřebitele ovlivňují při nákupu …moreAbstract:
Muchová, M. Consumer buying behaviour on the organic wine market. Bachelor the-sis. Brno: Mendel University, 2017. This bachelor thesis deal with consumer behaviour in organic wine market. It de-scribes the consumer's preferences, the frequency of consumption organic wine and the reasons for their consumption that I found out based on questionnaire survey. It also identifies the factors, which influence …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 22. 5. 2017
Thesis defence
- Supervisor: Ing. Eva Skálová
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakultaMendel University in Brno
Faculty of Business and EconomicsBachelor programme / field:
Economics and management / Trade management
Theses on a related topic
-
Chování spotřebitele na konkrétním trhu
Kamila Kubíková -
Globální značka a její vliv na chování spotřebitele
Anastasiia Kalchenko -
Dopad neetické marketingové komunikace na společnost jako spotřebitele
Nikol Tomášková -
Ochrana spotřebitele v oblasti poskytování spotřebitelských úvěrů
Lucie Havlová -
Nákupní chování spotřebitele na vybraném trhu
Adéla Maixnerová -
Vliv formy reklamního sdělení na nákupní záměr spotřebitele s ohledem na postoj spotřebitele k životnímu prostředí
Natálie Štětkařová -
Bez obalu - alternativní chování spotřebitele mimo dosah běžných statistických šetření
Nikola KLIKOVÁ -
Efektivita globální reklamy a její vliv na spotřebitele
Tamara Charashvili
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights