Nákupní chování generace Y na trhu restaurací v regionu Jižní Morava – Bc. Jan Talaša
Bc. Jan Talaša
Diplomová práce
Nákupní chování generace Y na trhu restaurací v regionu Jižní Morava
Consumer behaviour of Generation Y on restaurant market in South Moravia region
Anotace:
Tato diplomová práce je zaměřena na nákupní chování generace Y na trhu restaurací v regionu Jižní Morava. Hlavním cílem této diplomové práce je najít faktory, které ovlivňují Miléniány na zmíněném trhu a na jejich základě formulovat obecně platná marketingová doporučení za účelem zvýšení užívání produktu restaurací. Pro spl- nění cíle bylo využito kvalitativního …víceAbstract:
This master thesis is focused on consumer behaviour of Generation Y on restaurant market in South Moravia region. The main goal of this diploma is to find factors which influence Milenians on mentioned market and on this principle formulate general valid marketing recommendation to increase frequency of usage restau- rants’ products. In order to meet a target, it was used qualitative and quantitative …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 3. 1. 2018
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Bc. Ing. Ondřej Dufek, Ph.D. DiS.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakultaMendelova univerzita v Brně
Provozně ekonomická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Manažersko-ekonomický
Práce na příbuzné téma
-
Aroma jako faktor ovlivňující nákupní chování spotřebitele
Rana Isac -
Nákupní chování spotřebitele na vybraném trhu
Adéla Maixnerová -
Slevy a nákupní chování současného spotřebitele
Ivana Eliášová -
Slevy a nákupní chování současného spotřebitele
Daria Manakova -
Vliv spotřební daně z tabáku na nákupní chování spotřebitele
Hana Zíková -
Nákupní a ponákupní chování spotřebitele v cirkulární ekonomice
Radmila Štangová -
Vliv sociálních sítí na nákupní chování spotřebitele
Nicolle Nováková -
Vliv sezónních nabídek prodejců na nákupní chování spotřebitele
Magdaléna Kolářová