Posílení grafomotorických dovedností v logopedické třídě pomocí interaktivní tabule – Bc. Kristýna Grätzová, DiS.
Bc. Kristýna Grätzová, DiS.
Bakalářská práce
Posílení grafomotorických dovedností v logopedické třídě pomocí interaktivní tabule
Enhancing graphomotor skills using an interactive whiteboard in the speech therapy classroom
Anotace:
Bakalářská práce je zaměřena na možnosti rozvoje grafomotoriky v logopedické třídě při běžné mateřské škole. První kapitola objasňuje logopedickou třídu, narušenou komunikační schopnost, druhá kapitola popisuje motorický vývoj, rozvoj kresby a grafomotoriky, třetí kapitola čtenáře zaujme popisem digitálních technologií a jejich zapojování do vzdělávání v českém prostředí škol. Ve čtvrté kapitole je …víceAbstract:
The bachelor's thesis is focused on the possibilities of developing graphomotor skills in a speech therapy class at a regular kindergarten. The first chapter clarifies the speech therapy class, impaired communication ability, the second chapter describes motor development, the development of drawing and graphomotor skills, the third chapter will interest the reader with a description of digital technologies …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 12. 2022
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/xpsh4/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 3. 2. 2023
- Vedoucí: PhDr. Lenka Gajzlerová, Ph.D.
- Oponent: PhDr. Barbora Chleboradová, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Speciální pedagogika / Speciální pedagogika
Práce na příbuzné téma
-
Děti s narušenou komunikační schopností ve školní družině. Podpora rozvoje žáků 1. tříd s vývojovou dysfázií
Markéta Košťáková -
Možnosti podpory dětí s narušenou komunikační schopností s odkladem školní docházky z pohledu rodičů a pedagogů
Petra Klašková -
Komunikace rodičů s dětmi s narušenou komunikační schopností - koktavostí
Adéla Rezková -
Organizace S.T.O.P., její charakteristika a její role v práci s dětmi s narušenými sociálními vazbami
Andrea VANDOVÁ -
Jazykové schopnosti dětí s narušeným vývojem řeči s využitím metody D. B. Elkonina
Alice Kramářová -
Proces reedukace žáka s narušenou komunikační schopností v Základní škole a Praktické škole SVÍTÁNÍ, o.p.s.
Nikola Chmelíková -
Současný systém spolupráce mateřských škol s pedagogicko - psychologickými poradnami při posuzování školní zralosti a připravenosti dětí s narušenou komunikační schopností
Zuzana JUŘICOVÁ -
Spolupráce MŠ a logopeda při práci s dítětem s narušenou komunikační schopností
Nikol Kokrdová