Posílení grafomotorických dovedností v logopedické třídě pomocí interaktivní tabule – Bc. Kristýna Grätzová, DiS.
Bc. Kristýna Grätzová, DiS.
Bachelor's thesis
Posílení grafomotorických dovedností v logopedické třídě pomocí interaktivní tabule
Enhancing graphomotor skills using an interactive whiteboard in the speech therapy classroom
Abstract:
Bakalářská práce je zaměřena na možnosti rozvoje grafomotoriky v logopedické třídě při běžné mateřské škole. První kapitola objasňuje logopedickou třídu, narušenou komunikační schopnost, druhá kapitola popisuje motorický vývoj, rozvoj kresby a grafomotoriky, třetí kapitola čtenáře zaujme popisem digitálních technologií a jejich zapojování do vzdělávání v českém prostředí škol. Ve čtvrté kapitole je …moreAbstract:
The bachelor's thesis is focused on the possibilities of developing graphomotor skills in a speech therapy class at a regular kindergarten. The first chapter clarifies the speech therapy class, impaired communication ability, the second chapter describes motor development, the development of drawing and graphomotor skills, the third chapter will interest the reader with a description of digital technologies …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 13. 12. 2022
Identifier:
https://is.muni.cz/th/xpsh4/
Thesis defence
- Date of defence: 3. 2. 2023
- Supervisor: PhDr. Lenka Gajzlerová, Ph.D.
- Reader: PhDr. Barbora Chleboradová, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
GRÄTZOVÁ, Kristýna. \textit{Posílení grafomotorických dovedností v logopedické třídě pomocí interaktivní tabule}. Online. Bachelor's thesis. Brno: Masaryk University, Faculty of Education. 2022. Available from: https://theses.cz/id/cg6yoe/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasaryk University
Faculty of EducationBachelor programme / field:
Special Education / Special Education
Theses on a related topic
-
Děti s narušenou komunikační schopností ve školní družině. Podpora rozvoje žáků 1. tříd s vývojovou dysfázií
Markéta Košťáková -
Možnosti podpory dětí s narušenou komunikační schopností s odkladem školní docházky z pohledu rodičů a pedagogů
Petra Klašková -
Komunikace rodičů s dětmi s narušenou komunikační schopností - koktavostí
Adéla Rezková -
Organizace S.T.O.P., její charakteristika a její role v práci s dětmi s narušenými sociálními vazbami
Andrea VANDOVÁ -
Jazykové schopnosti dětí s narušeným vývojem řeči s využitím metody D. B. Elkonina
Alice Kramářová -
Proces reedukace žáka s narušenou komunikační schopností v Základní škole a Praktické škole SVÍTÁNÍ, o.p.s.
Nikola Chmelíková -
Současný systém spolupráce mateřských škol s pedagogicko - psychologickými poradnami při posuzování školní zralosti a připravenosti dětí s narušenou komunikační schopností
Zuzana JUŘICOVÁ -
Spolupráce MŠ a logopeda při práci s dítětem s narušenou komunikační schopností
Nikol Kokrdová