Faktory ovlivňující rozhodování spotřebitele – Barbora Karhanová
Barbora Karhanová
Bakalářská práce
Faktory ovlivňující rozhodování spotřebitele
Factors influencing connsumers decision
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá faktory, které ovlivňují chování spotřebitele. Bakalářská práce je členěna na 2 části. První část je teoretická, ve které je východiskem odborná literatury. Je zde popsán marketing, emoce spotřebitelů, situační faktory, osobní faktory, psychologické a sociální faktory, jenž působí na samotného spotřebitele během rozhodování. Druhá částí je část praktická, která vychází …víceAbstract:
This bachelor thesis deals with the factors that influence consumer behavior. The bachelor thesis is divided into 2 parts. The first part is theoretical part, which is based on professional literature. It describes marketing, consumer emotions, situational factors, personal factors, psychological factors and social factors that affect the consumer himself during decision making. The second part is …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 11. 3. 2022
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: doc. Mgr. Ing. Petr Wawrosz, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaČeská zemědělská univerzita v Praze
Provozně ekonomická fakultaBakalářský studijní program:
Podnikání a administrativa
Práce na příbuzné téma
-
The Influence of Digital Marketing and Social Media Algorithms on Consumer Decision-Making Processes in the E-commerce Sector
Arun Ronal Antony -
Vliv brand marketingu na rozhodování spotřebitele
Jennifer Štrauchová -
Vliv marketingové komunikace na rozhodování spotřebitele
Dominika Buchtová -
Moderní marketing a jeho vliv na nákupní rozhodování spotřebitele
Jakub Vomlel -
Moderní marketing a jeho vliv na nákupní rozhodování spotřebitele
David Cvrkal -
Psychologické aspekty rozhodování spotřebitele při nákupu renomovaných a běžných značek
Ivana Třísková -
Vliv primárních skupin na proces kupního rozhodování spotřebitele
Vendula Hrubá -
Společenská odpovědnost firem v letecké dopravě a její vliv na nákupní rozhodování spotřebitele
Jolana Svitáková
Název
Vložil
Vloženo
Práva