Školní inkluze z pohledu učitelů základních škol – Bc. Eva MIKEŠKOVÁ
Bc. Eva MIKEŠKOVÁ
Master's thesis
Školní inkluze z pohledu učitelů základních škol
Inclusion from the perspective of elementary school teachers
Abstract:
Tato diplomová práce nese název Školní inkluze z pohledu učitelů základních škol. Zabývá se názory učitelů na inkluzívní vzdělávání. Tyto názory mohou být pozitivní i naopak kritické. Hlavním cílem mé diplomové práce je zmapovat současný stav inkluzívního vzdělávání ve školách z pohledu učitelů ZŠ. Chci zjistit, zda je školní inkluze dostatečně zajištěna podporou státu, zda je školní inkluze zajištěná …moreAbstract:
The topic of this master's thesis is Inclusion from the perspective of elementary school teachers. It focuses on teachers and their opinion about inclusion. These opinions can be both positive and critical. The main aim of this thesis is to ascertain current situation of inclusive education at schools from teachers' point of view. I would like to learn if the state provides enough support for inclusion …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 6. 12. 2019
Accessible from:: 31. 12. 2999
Thesis defence
- Date of defence: 8. 1. 2020
- Supervisor: Mgr. Kateřina Janků, Ph.D.
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
MIKEŠKOVÁ, Eva. Školní inkluze z pohledu učitelů základních škol. Ostrava, 2019. diplomová práce (Mgr.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA. Pedagogická fakulta
Full text of thesis
Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA, Pedagogická fakultaUniversity of Ostrava
Pedagogical FacultyMaster programme / field:
Teaching for Primary and Lower Secondary Schools / Teaching for Primary Schools
Theses on a related topic
-
Základní školy s žáky se speciálními vzdělávacími potřebami se zaměřením na žáky ze sociálně znevýhodněného prostředí a na romské žáky
Rostislav Maršálek -
Srovnání vzdělávání žáků se zrakovým postižením ve škole hlavního vzdělávacího proudu a ve škole pro žáky se zrakovým postižením
Anna Ferdinandová -
Emoční vztah žáku základní školy k tělesné výchově se začleněným žákem se speciálními vzdělávacími potřebami
Klára HOROVÁ -
Kompetence učitelů 1. stupně ZŠ k práci se žáky se speciálními vzdělávacími potřebami a žáky nadanými
Veronika SCHÖPFEROVÁ -
Komparace legislativních a koncepčních dokumentů České republiky, Francie a provincie Québec se zaměřením na vzdělávání žáků se speciálními potřebami
Edita BOURRIEZ -
Zajištění péče o žáky se speciálními vzdělávacími potřebami na základní škole se zaměřením na předmět speciálně pedagogické péče.
Daniela CHMELOVÁ -
Možnosti efektivní komunikace se žáky se speciálními vzdělávacími potřebami v prostředí ZŠ
Lucie ŠKUTOVÁ -
Specifika práce se žáky se speciálními vzdělávacími potřebami ve školní družině
Veronika POKORNÁ