Vzdělávání integrované žákyně s Downovým syndromem na základní škole: Kazuistika – Mgr. Dana Charvátová
Mgr. Dana Charvátová
Bachelor's thesis
Vzdělávání integrované žákyně s Downovým syndromem na základní škole: Kazuistika
Primary School Education of an Integrated Learner with Down Syndrome: A Case Study
Abstract:
Anotace Tato bakalářská práce se zabývá fenoménem integrace a zaměřuje se na žákyni s Downovým syndromem. Důraz je kladen na základní vzdělávání dané žákyně. V práci se uvádí, co se muselo změnit ve vzdělávání hlavního vzdělávacím proudu, aby se dosáhlo efektivních výsledků. Práce je rozdělena na část teoretickou a praktickou. Kapitola 1 se věnuje vysvětlení speciálních vzdělávacích potřeb, principu …moreAbstract:
Abstract The bachelor thesis deals with the phenomenon of integration and focuses on a learner with Down syndrome. The emphasis is put on the learner’s primary school education and describes what had to be adapted in the mainstream educational system to reach effectiveness. The thesis is divided into a theoretical and practical part. Chapter 1 is devoted to the explanation of special educational needs …more
Language used: English
Date on which the thesis was submitted / produced: 27. 4. 2010
Identifier:
https://is.muni.cz/th/zh4wr/
Thesis defence
- Date of defence: 10. 6. 2010
- Supervisor: Dr. Rita Chalmers Collins
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
CHARVÁTOVÁ, Dana. \textit{Vzdělávání integrované žákyně s Downovým syndromem na základní škole: Kazuistika}. Online. Bachelor's thesis. Brno: Masaryk University, Faculty of Education. 2010. Available from: https://theses.cz/id/cgd14k/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasaryk University
Faculty of EducationBachelor programme / field:
Specialization in Education / Teacher Training in Foreign Languages - English Language
Theses on a related topic
-
Inkluzivní vzdělávání žáků s tělesným postižením ve školách hlavního vzdělávacího proudu
Eva Dostalová -
Jazykové kompetence dítěte se sluchovým postižením ve škole hlavního vzdělávacího proudu
Barbora Mikysková -
Přístup k rozvoji percepčně-motorických funkcí u žáků se specifickými poruchami učení ve škole hlavního vzdělávacího proudu
Kateřina Macháčková -
Vzdělávání žáka s poruchou chování v základní škole hlavního vzdělávacího proudu
Michaela Říhová -
Rizika spojená se šikanou učitele na základní škole hlavního vzdělávacího proudu
Helena Gruszková -
Vzdělávání žáka s vývojovou dysfázií v základní škole hlavního vzdělávacího proudu
Markéta Šťastná -
Co s sebou přináší integrace dětí se speciálně vzdělávacími potřebami do hlavního vzdělávacího proudu
Monika Pliešovská -
Péče o žáky se speciálními vzdělávacími potřebami (případová studie základní školy hlavního vzdělávacího proudu)
Irena Floriánová