Vzdělávání integrované žákyně s Downovým syndromem na základní škole: Kazuistika – Mgr. Dana Charvátová
Mgr. Dana Charvátová
Bakalářská práce
Vzdělávání integrované žákyně s Downovým syndromem na základní škole: Kazuistika
Primary School Education of an Integrated Learner with Down Syndrome: A Case Study
Anotace:
Anotace Tato bakalářská práce se zabývá fenoménem integrace a zaměřuje se na žákyni s Downovým syndromem. Důraz je kladen na základní vzdělávání dané žákyně. V práci se uvádí, co se muselo změnit ve vzdělávání hlavního vzdělávacím proudu, aby se dosáhlo efektivních výsledků. Práce je rozdělena na část teoretickou a praktickou. Kapitola 1 se věnuje vysvětlení speciálních vzdělávacích potřeb, principu …víceAbstract:
Abstract The bachelor thesis deals with the phenomenon of integration and focuses on a learner with Down syndrome. The emphasis is put on the learner’s primary school education and describes what had to be adapted in the mainstream educational system to reach effectiveness. The thesis is divided into a theoretical and practical part. Chapter 1 is devoted to the explanation of special educational needs …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 4. 2010
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/zh4wr/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 10. 6. 2010
- Vedoucí: Dr. Rita Chalmers Collins
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Specializace v pedagogice / Lektorství cizího jazyka - anglický jazyk
Práce na příbuzné téma
-
Inkluzivní vzdělávání žáků s tělesným postižením ve školách hlavního vzdělávacího proudu
Eva Dostalová -
Jazykové kompetence dítěte se sluchovým postižením ve škole hlavního vzdělávacího proudu
Barbora Mikysková -
Přístup k rozvoji percepčně-motorických funkcí u žáků se specifickými poruchami učení ve škole hlavního vzdělávacího proudu
Kateřina Macháčková -
Vzdělávání žáka s poruchou chování v základní škole hlavního vzdělávacího proudu
Michaela Říhová -
Vzdělávání žáka s vývojovou dysfázií v základní škole hlavního vzdělávacího proudu
Markéta Šťastná -
Rizika spojená se šikanou učitele na základní škole hlavního vzdělávacího proudu
Helena Gruszková -
Péče o žáky se speciálními vzdělávacími potřebami (případová studie základní školy hlavního vzdělávacího proudu)
Irena Floriánová -
Co s sebou přináší integrace dětí se speciálně vzdělávacími potřebami do hlavního vzdělávacího proudu
Monika Pliešovská