Vliv marketingu na sociálních sítích na loajalitu ke značce generace Y v České republice – Kateřina Formánková
Kateřina Formánková
Bakalářská práce
Vliv marketingu na sociálních sítích na loajalitu ke značce generace Y v České republice
The Impact of Social Media Marketing on Brand Loyalty of Generation Y in the Czech Republic
Anotace:
Cílem této bakalářské práce je posoudit vliv marketingu na sociálních sítích na loajalitu ke značce generace Y v České republice. V teoretické části budou charakterizovány pojmy sociální média spolu s loajalitou ke značce v kontextu hodnoty značky. Dále budou popsány vybrané formy digitálního marketingu. V praktické části bude k posouzení vlivu marketingu na sociálních sítích využito dotazníkové šetření …víceAbstract:
The aim of this bachelor thesis is to evaluate the influence of social media marketing on brand loyalty of Generation Y in the Czech Republic. The theoretical part will characterize the concepts of social media along with brand loyalty in the context of brand equity. Furthermore, selected forms of digital marketing will be described. In the practical part, a questionnaire survey will be used to assess …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 4. 2023
Identifikátor:
https://vskp.vse.cz/eid/88790
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 8. 6. 2023
- Vedoucí: Michal Novák
- Oponent: Simona Bažantová
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/88790
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program:
Management
Práce na příbuzné téma
-
The role of digital and social media marketing in consumer behaviour
Alina Koltykova -
Hotel and Gastronomy Digital Marketing and Social Media Strategies
Begaim Saidyldaeva -
How has digital marketing evolved during COVID-19 pandemic as a result of a sedentary consumer? With a focus on marketing communication strategy.
Fabiana Carrasco Cueto -
Digitální marketing: případová studie užití digitálních technologií v marketingu vybrané firmy
Kateřina Fantová -
Youtube as a marketing tool in relationship marketing
Eliška Jahodová -
Digital Marketing Tools of Product Communication Strategy
Maksim Igoshin -
The Impact of Digital Marketing on E-commerce Development of Fashion Retailer Groups: The case of Dior, Prada and LVMH
Anna Nefodova -
Digital Marketing for Chosen Vietnamese E-commerce Company
Thanh Thi Kim Dao